Witam, popiszę poznam poopowiadam i posłucham, ponieważ.. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Witam, popiszę poznam poopowiadam i posłucham, ponieważ..

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Witam, popiszę poznam poopowiadam i posłucham, ponieważ..

jestem 26 letnią matką
jestem studentką i właśnie się rozwiodłam
uczę się informatyki i kocham sztukę
uwielbiam swoje dziecko a wszystkie inne uważam za równie uzdolnione i geanialne
lubię robić wiele rzeczy
poznaję i uczę się co chwila czegoś nowego
pewnie dlatego, że
od 7 lat zmagam się z depresją
lub chorobą dwubiegunową, która wydaje się być depresją
już mi to obojętne
mam skłonności do uzależniania się od ludzi
jestem naiwną idealstką
ale tak naprawdę

to opis mnie, na zapoznanie, jeśli ktoś czuje że coś z tego jest mu bliskie
chętnie pogadam
jeśli nie
też chętnie pogadam

jestem z Warszawy, pewnie chętnie wyskoczę na kawę, do parku, lasu, pobiegać czy pouprawiać inny sport
albo do biblioteki

nie jestem samotna i opuszczona, ale podobnych sobie znam niewielu

pozdrawiam : )

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Witam, popiszę poznam poopowiadam i posłucham, ponieważ..

Ja też jestem z Warszawy i chętnie porozmawiam. Co prawda jestem po studiach i dzieci jeszcze nie mam, ale myślę że zawsze się znajdzie jakiś temat który nas obie zainteresuje smile Tak więc jeśli masz ochotę zapraszam na priv.

witajcie smile

I ja też z Warszawy i  chętnie bym dołączyła smile

Co prawda uż dawnoooo skończyłam studia;), mam męża, dzieci i cudowne życie...rodzinne.
Ale kompletnie nie mam z kim tak po prostu pogadać, czy wyskoczyć gdzieś na kawkę, zakupy, czy spacer.