Witam, jestem tu nowa. Bardzo chciałabym prosić o pomoc i rady jak poradzić sobie z tematem który krótko przedstawię, bo nie potrafię sama dojść do mądrej decyzji.
mam 22 lata i studiuję, lecz obecnie mieszkam u rodzicow (wakacje). Spotykam się z pewnym mężczyzną z rodzinnego miasta (26), jednak jest on po rozwodzie i ma dziecko 4letnie. Ogólnie nie jest to latwa relacja z uwagi na jego przeszlosc, jednak jest mi z nim bardzo dobrze i to pierwsza osoba przy ktorej umiem się otworzyć (jestem nieufna do męzczyzn- ciezkie dziecinstwo). On jest bardzo kochany, wspiera mnie, mysli nad przyszloscia. Jednak jak mozna sie tego spodziewac , ta relacja nie spotkala się z aprobatą moich rodzicow. Mama mieszka z ojczymem bez slubu, lecz sa bardzo koscielni i to dla nich dramat. Jak tylko uslyszala, że jest to facet po rozwodzie , z dzieckiem, zaczely sie niesamowite klotnie, jesli mozna to tak nazwac. Staram sie wyjasnic wszystko na spokojnie, chce by mnie tez zrozumiala, ale wychodzi z zalozenia, ze marnuje sobie zycie na zawsze. I że podobne przyklady są w rodzinie, a ja jestem głupia skoro tez tak postępuję. Rozumiem ją i ma rowniez rację. Niestety w rozmowach jest tak dołująca, siada mi to juz na psychikę, ze ją zawiodłam, jesli tak postąpie będzie to jej życiowa porażka, jestem niedopowiedzialna, bez zasad, gdzie tak bez ślubu itd. nie wiem juz co robić. Zawsze jej zdanie bylo dla mnie wazne, ale po 22 latach chce w koncu podjac sama decyzję. Co robic? Czy warto porzucić znajomosc by zachowac dobre relacje w domu? Nie ukrywam, że cięzko jest mi myślec o tym, że mielibyśmy się nie spotykać...
Prawdopodobnie facet o którym mową ożenił się ze względu na dziecko i jak dużo takich związków, po prostu nie wyszło. Nie ma dla mnie większego idiotyzmu niż maszerowanie do ołtarza tylko ze względu na brzuch.