Czuje się wykorzystywana finansowo przez faceta - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Czuje się wykorzystywana finansowo przez faceta

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 24 ]

1 Ostatnio edytowany przez domi89 (2013-06-07 04:32:24)

Temat: Czuje się wykorzystywana finansowo przez faceta

Chciałam poprosić  Was o radę w związku z zachowaniem mojego chłopaka, który jest tak skąpy, ze nie wiem co mam zrobić?  Otóż ja jestem studentka, czasami uda mi się dorywczo dorobić parę groszy, ale generalnie jestem na utrzymaniu rodziców. Mój facet ma natomiast 30 kilka lat, zajmuje wysokie stanowisko w prywatnej firmie (czym bardzo się szczyci) i zarabia naprawdę duże pieniądze. Mieszkamy w różnych miastach i zazwyczaj jest tak, ze to ja jeżdże do niego, gdzie na bilety w obie strony wydaje ok. 30 zł, zawsze jest tak ze razem jedziemy na zakupy i poźniej gotujemy jakiś obiad, nie lubię nikogo wykorzystywać więc zawsze staram się płacić połowę za te zakupy, ale problem w tym, ze on zawsze naładuje pełen koszyk i to naprawdę najdroższych produktów, gdzie później przy kasie okazuje się że trzeba ok. 100 zapłacić.  Ostatnio jak jechaliśmy zapytał mnie czy mam ze sobą jakieś pieniadze, mówie, ze tak, ale tylko 30 zł, to on do mnie ?jak to??? Bez pieniędzy przyjeżdżasz??? nie skomentowałam nawet.. innym razem zapytał czy postawię pizzę (ciągle narzeka, ze nie ma pieniędzy, ale po wypłacie od razu wydaje z 2 tys. Na ciuchy i inne pierdoły) ale mówię, ok., postawię, ale on oczywiście wybrał tą najdroższą za 30 parę zł, bo on innej nie je?kiedy pizza przyjechała wziął sobie karton na kolana i wcina, gdzie po chwili pyta "Ty też będzies