Cześć,
Mam 19 lat, w tym roku skończę 20, trzeba zaznaczyć, że do tej pory nie imprezowałam. Do tej pory nie miałam żadnego chłopaka, w nikim się nie podkochiwałam, owszem mam kolegów na uczelni. Mieszkam u fajnej ciotki i studiuję sobie.
W lutym własnie spotkałam przypadkiem swoją kolezankę z podstawówki, poszłyśmy na kawe na pogaduchy i to ona już 5 razy zaciągnęła mnie na imprezkę u niej w domu. Mieszka sama, co jakiś czas urządza imprezki. Owszem był alkohol ale z umiarem, tak, że logicznie gadali. Imprezka zazwyczaj od 8 do 12 osób, mniej więcej pół na pół chłopaki i dziewczyny w wieku 18-25 lat. Na pierwszej imprezce czułam się troche nieswojo, a jak już nabrałam troche smiałości, to trzeba było kończyć. Gadaliśmy, leciała muzyka, gadałam z Wojtkiem, Kamilem i Piotrkiem, tak ogólnie co umnie, co studiuje i oni to samo. Nic konkretnego.
Na drugiej imprezce już byłam troche smielsza, poznałam inne dziewczyny, był też Wojtek, Kamil i Piotrek. W zasadzie gadaliśmy, śmialismy się, popijaliśmy, ale do stanu nietrzeźwości było nam troche daleko. Kamil siadał troche blisko mnie, gadał, był miły, jak sie odsuwałam to on to szanował, jak wstałam na chwilę wziąć napój i usiadłam, to on siadał blisko mnie to już nie odsuwałam się.