Zastanów się kto jest twoim klientem. Duże firmy? Czy małe firmy, które jeżdzą obok Ciebie autem? Zakładam, że to drugie.
Zatem gdzie ich znajdziesz? Moim zdaniem trzeba złożyć u nich ofertę (może osobiście), albo wysłać ofertę -- co pół roku wysyłać. Można tez zrobić reklamę -- bilboard 6x3 metry. Nie pisz na billboardzie "Biuro rachunkowe"... napisz "załatwię za Ciebie formalności w ZUS, US, GUS, PFRON, środowisko, ubezpieczenia".
Oferta musi być doskonale skomponowana. Pamiętaj że nie chodzi o to, aby prezentować siebie, prężyć mięśnie i oczekiwać poklasku. Chodzi o to, aby pokazać jak rozwiążesz ich problemy -- np. "poprowadzę dla Ciebie ZUS, podatki, GUS i wszystkie inne sprawy urzędnicze; przyjadę po papiery, nie będę zajmować dużo czasu; chcę odciążyć Cię od obowiązków, abyś Ty mógł zająć się swoim biznesem".
Poszesz swoją działalność o wszsytkie upierdliwości małego przedsiębiorcy -- ochrona środowiska, BHP, PFRON, bezpieczeństwo produktów i usług. Pomóż innym prowadzić biznes. Możesz nawet młodym ludziom zaoferować "start upy" -- przychodzi studenciak, mówi, ze chce robić strony www, a Ty za niego wszsytkie papiery i formalności załatwisz.