wysyłanie cv, gdy firma nie prowadzi rekrutacji, itp.. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » wysyłanie cv, gdy firma nie prowadzi rekrutacji, itp..

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

1 Ostatnio edytowany przez aleksa121 (2013-02-07 15:10:26)

Temat: wysyłanie cv, gdy firma nie prowadzi rekrutacji, itp..

Od dłuższego czasu bezskutecznie poszukuję pracy. Skończyłam studia, mam 30 lat. Jestem nauczycielem, jednak po kilku miesiącach przepracowanych w szkole nie wiążę z tym swojej pracy zawodowej. Później pracowałam w zupełnie innej branży - jako opiekun niepełnosprawnych.
Zależy mi na pracy biurowej, jednak na moje aplikacje nikt nie odpowiada. Byłam zaledwie na kilku takich rozmowach dotyczących pracy biurowej, jednak nie przyniosło to żadnego skutku, bo nadal pozostaję bez pracy.
Do tej pory wysyłałam CV na ogłoszenia pojawiające się w internecie, a teraz zastanawiam się czy nie wysłać swoich cv do różnych firm, np. na stanowisko pracownika biurowego. Tylko jak się do tego zabrać? Co wpisać w treści maila, jak napisać LM, gdy firma nie prowadzi w tej chwili naboru. Czy takie wysyłanie cv do firm, biur pomimo mojego braku doświadczenia  jest  sensowne? Może ktoś był w podobnej sytuacji? Chciałabym w końcu znaleźć pracę, by znalazł się ktoś, kto da mi szansę pomimo braku doświadczenia zawodowego. Póki co nic z tego nie wychodzi.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: wysyłanie cv, gdy firma nie prowadzi rekrutacji, itp..

Witaj,