Potrzebuję porady. Jestem studentką. Na początku poprzedniego roku akademickiego doszło do incydentu cielesnego z jednym z moich współlokatorów - masaż pleców, następnie brzucha. Wtedy byłam tego nieświadoma, ale On chciał więcej na co nie pozwoliłam. Do czasu. Przy następnej okazji, nie potrafiłam odmówić, doszło do pieszczot, zabaw ręcznych, jak również do seksu oralnego. Kiedy zostawaliśmy na weekend sami w mieszkaniu bądź nadarzyła się ku "temu" okazja korzystaliśmy...Miałam z tym duży problem, zaczęło mi zależeć na tym Mężczyźnie, jednak kiedy podjęłam temat, pytając czy coś do mnie czuje czy są to tylko i wyłącznie "studenckie zabawy" odpowiedział, że na początku "coś" poczuł, ale to minęło. Zupełnie wycofałam się z tego układu. Przez wakacje wybijałam Go sobie z głowy, po części się udało, jednak ostatnio sytuacja się powtórzyła. Mówi mi, że jestem śliczna, dobrze się dogadujemy...Strasznie mnie pociąga, dałabym wszystko żeby był mój. Co mam zrobić!? Czy mężczyźni tak mają? - korzystają z okazji bez jakichkolwiek uczuć i emocji? Czy naprawdę o tym nie myślą w sposób w jaki my to robimy? Czy któraś z Was mogłaby mi pomóc dając jakąś radę? Co mam zrobić żeby go w sobie rozkochać?
''Nie potrafiłam odmówić'', tak, jasne. Nie łatwiej by było napisać, że po prostu chciałaś tego i było przyjemnie?
Facet Cię wykorzystał i tyle. Bawił się Tobą jak zabaweczką i zrobi to znowu, jeśli nie nauczysz się mówić ''nie''.
Chociaż sądząc po Twoim zadowoleniu i zachwycie, to pewnie tylko by Cię to ucieszyło.
Wiedz jedno, związku z tego nie będzie. A miłości tym bardziej.