wieczna zazdrość i podejrzliwość - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » wieczna zazdrość i podejrzliwość

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: wieczna zazdrość i podejrzliwość

Drogie Panie,

mam poważny problem w związku. Otóż, zaczynając od początku, mam 20 lat i jestem studentem, a moja dziewczyna chodzi do 2 klasy liceum. Jesteśmy ze sobą od roku i bardzo, bardzo mocno się pokochaliśmy, staramy się spędzać ze sobą każdą wolną chwilę i maksymalnie wypełniać sobą nasze życia. Nie mieszkamy razem, chociaż mamy to w planach kiedy tylko wystąpi taka możliwość. Otwarcie mówimy o wspólnej przyszłości, bez cienia wątpliwości mogę powiedzieć, że to z nią chcę spędzić życie i uważam, że to samo mógłbym powiedzieć o niej.
Jednak wystąpiły między nami pewne problemy. Zanim ją poznałem miałem pewną dobrą przyjaciółkę, odkąd zaangażowałem się w związek ta przyjaźń powoli dogorywała(aż ostatecznie się skończyła), ale mimo wszystko czasem zdarzyło nam się rozmawiać - i to była pierwsza rzecz, która siała spustoszenie w moim związku. Moja dziewczyna jest bardzo awanturna, a do tego zazdrosna. Może i popełniłem błąd, ale po cichu milczałem w każdej takiej sytuacji i zawsze od razu, za wszelką cenę dążyłem do kompromisu, nawet jeśli wina ewidentnie nie leżała po mojej stronie, byłem zawsze gotów przeprosić, przytulić, pocałować i się pogodzić.