Mój chłopak chciał/chce popełnić samobójstwo. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Mój chłopak chciał/chce popełnić samobójstwo.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 27 ]

Temat: Mój chłopak chciał/chce popełnić samobójstwo.

Piszę, ponieważ potrzebuję rozmowy. Niestety nie mam oparcia w rodzinie, nie chcę kolejny raz zadręczać przyjaciół kolejnymi problemami. Otóż trauma zaczęła się już w październiku - mam 23 lata, studiuję i niestety perspektywa pracy niejasna, tak jak u mojego chłopaka - wtedy okazało się że jestem w ciąży. chciałam by to dziecko się urodziło ale nie akceptowałam tej sytuacji - że niczego możemy już w życiu nie osiągnąć, bo nie skończymy studiów, generalnie świat widziałam w czarnych barwach. Niestety poroniłam... Dowiedziałam się potem że mój chłopak w jakimś sensie poczuł ulgę, bo sądził że uważam że marnuje mi życie, mimo że nigdy tak tego nazawałam, ani nigdy tego nie miałam na myśli. Kochamy, a może kochalismy się, lecz nasz związek był bardzo burzliwy, nie dogadywaliśmy się, ale ciągle o siebie walczylismy, nie chcieliśmy się rozstac. większość przyczyn widziałam w sobie, gdyż miałam trudne dzieciństwo - mój ojciec jest alkoholikiem, bił matkę i ją zdradzał, teraz ona nie jest w stanie normalnie funkcjonowac, wręcz daje upust całego swojego rozgoryczenia znęcając się nade mną i nad siostrą. mieszkam w akademiku więc widuję ja dwa razy w miesiącu ale zawsze wydawało mi się że kłótnie z chłopakiem wychodzą ode mnie. mimo że wszyscy dookoła mówili żebym dała sobie z nim spokój, że zasłużyłam na kogoś lepszego... nie jestem chyba w stanie obiektywnie wypowiedzieć się o nim. wydawało mi się ż