Jaki drugi kierunek? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Jaki drugi kierunek?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Jaki drugi kierunek?

Mam taki problem: chciałabym studiować drugi kierunek, jednak nie wiem, co miałoby to być. Waham się między filologią rosyjską, politologią i BHP.
Czy ktoś studiował w/w. kierunki i mógłby mi coś doradzić?
Filologii się boję, gdyż nie wiem, czy pogodzę zarządzanie, które studiuję ( i które wbrew pozorom nie jest takie łatwe) i tak ciężki kierunek. Politologię chciałabym studiować w kontekście albo komunikacji medialnej, albo współpracy europejskiej.
BHP? To kierunek, w którym boję się przedmiotów ściśle "inżynieryjnych" - matematyka i wszystkie inne "maszynowe" przedmioty.

Czy ktoś mógłby spojrzeć z dystansu i stwierdzić coś sensownego? Z góry dziękuję :-)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jaki drugi kierunek?

Język z tego wszystkiego wydaje mi się najciekawszy ; )

3

Ja studiuję BHP na Politechnice Śląskiej, a dokładnie Inżynieria bezpieczeństwa ze specjalnością BHP.

Podobna mi się to i lubię to.

Z tym że u mnie pojawiają się takie przedmioty jak wentylacja i klimatyzacja, ogrzewnictwo, mechanika płynów, wytrzymałość materiałów, konstrukcja maszyn itp.
Są to przedmioty inżynieryjne gdzie pojawiają się obliczenia oraz różnorakie projekty niekoniecznie mi potrzebne (projektu ogrzewania centralnego w domu raczej nie będę robiła czy projektowała wał czy coś tongue).
Ponadto są przedmioty związane typowo z BHP takie jak ergonomia czy zagrożenia i ich skutki, zagrożenia biologiczne itp. Co jest dużo ciekawsze, ale jest tego mało.