co robić gdy nagle bez powodu wszystko się między wami zmienia?walczyć - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » co robić gdy nagle bez powodu wszystko się między wami zmienia?walczyć

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: co robić gdy nagle bez powodu wszystko się między wami zmienia?walczyć

Długo się zastanawiałam czy tu napisać,ale może mi ktoś przemówi do rozsądku. Mam 24 lata pracuję na stanowisku w księgowości(od kilku lat) jestem na ostatnim roku studiów Finanse i Rachunkowość(zaocznie mgr), robiłam strasznie dużo kursów min. prawo jazdy, angielski, kursy księgowe (nie pisze aby się chwalić proszę czytać dalej). Byłam z świetnym niby facetem 5 miesięcy. Na początku starał się o mnie pisał po 50 smsów dziennie kiedy ja w pracy z bramki sms odpisywałam na każdego. Było bajkowo, słodko, nie pozwalał mi o sobie zapomnieć ani sekundy i ja odwzajemniłam. Taka słodka miłość po ciężkich wcześniej związkach i zdradach aż do momentu mojej choroby. Zachorowałam na nieuleczaną chorobę która odebrała mi bardzo wiele jak pisałam powyżej to zabrała mi wszystko prace szanse na prawko itd. Na początku mojej choroby wyglądałam okropnie ale "on" był przy mnie  prowadził do lekarzy(nie mieszkam w rodzinnym mieście jestem samodzielna) spał u mnie abym nie była sama. No i pierwszy wstrząs karetka pogotowia i szpital on jako pierwszy był w szpitalu u mnie. popadłam w głęboką depresje leżałam i płakałam 3 dni i tez był przy mnie. Przez moje podobno zachowanie (że kazałam mu tylko przynieś, podaj, pozamiataj) zostawił mnie samą w szpitalu, leżałam pierwszy raz w szpitalu 2 tyg. i w pierwszym tyg był a na drugi wyjechał i po