Ciągła zazdrość - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: Ciągła zazdrość

Witam,

Jestem nowa na tym forum. Mam 21 lat i jestem studentką (może te informacje będą istotne tongue). Z moim chłopakiem jesteśmy razem już 4 lata, pragnę nadmienić iż jest to mój pierwszy chłopak, a ja również jestem jego pierwszą dziewczyną. Poznaliśmy się na szkolnej wycieczce pod koniec pierwszej klasy liceum i tak już razem zostaliśmy. Pierwsze półtora roku było po prostu wspaniałe, różowe okulary, czułam się jak księżniczka, najważniejsza, nie opuszczał mnie zły humor. Później pojawiła się przyjemna stabilizacja, czułam się bezpiecznie ale coraz częściej pojawiały mi się w głowie głupie myśli. T. jest spokojnym facetem, mało kontaktowym w zasadzie można powiedzieć, że sama go sobie poderwałam bo sam nigdy by się chyba za to nie wziął. Nigdy nie dał mi powodu do zazdrości, zawsze byłam i jestem tylko ja- najważniejsza, najpiękniejsza. Pewnie myślicie o mnie jak o skończonej idiotce.. Nie umiem dokładnie wyjaśnić skąd ta zazdrość się bierze.. T. ma tylko jedną koleżankę, którą bardzo dobrze znam i którą lubię. Ona nigdy się do Niego nie dostawiała, ale mimo to potrafię być o nią zazdrosna. Nie robię scen, nie obrażam się ale np kiedy ze sobą rozmawiają robi mi się przykro, gdzieś w środku praktycznie mnie skręca. Są jeszcze znajomi z jego uczelni, dwie dziewczyny i chłopak. Przecież sama mam znajomych, sama rozmawiam z kolegami, a mimo to nie umiem zaakceptować jakiejś obcej dziewczyny w jego życiu. Jak tylko się dłużej do mnie nie odzywa to w mojej chorej głowie pojawiają się myśli, że na pewno gdzieś się dobrze bawi z jakąś koleżaneczk