Jak wykonac taki makijaż - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Jak wykonac taki makijaż

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: Jak wykonac taki makijaż

Witam. Od niedawna się maluję, więc jestem trochę słaba w tym temacie. Strasznie podoba mi sie ten makijaż :

http://img25.imageshack.us/img25/5479/z4023293x.th.jpg

W jaki sposób go wykonać? Co potrzeba, by go wykonać? Czy taki makijaż nadaje się do szkoły, czy jest zbyt wyzywający?

Bardzo bym prosiła o szczegółowe informacje, gdyż jestem zielona w temacie.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak wykonac taki makijaż

hmmm po pierwsze-ładny makijaż ale też ładne wykonanie photoshopa-wygładzona buzia na maxa-chciałabym taką mieć tongue

po drugie nie wiem czy pomogę w tej kwestii ale spróbuję, może inne forumowiczki będą miały inne pomysły ale ja podam Ci swój-czyli jak ja bym zrobiła sobie taki makijaż tzn napiszę Ci jak ja się maluję:) specjalistka nie jestem ale  postaram się jak tylko mogę smile