Do kobiet molestowanych lub /i bitych w dzieciństwie -listy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Do kobiet molestowanych lub /i bitych w dzieciństwie -listy

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

1

Temat: Do kobiet molestowanych lub /i bitych w dzieciństwie -listy

Witam,

Mam na imię Natalia i potrzebuję Ciebie -jeżeli ktoś Cie kiedyś skrzywdził .

Jestem  kobietą, kocham dzieci i zwierzęta,byłam bita ,  boksuje , uwielbiam malować na płótnie , czytać książki historyczne , spacerować , oglądać dobre dramatu i bajki a do tego pomagać ludziom.

Jestem studentką Psychologii Klinicznej ostatnich lat,staram się cały czas doszkalać i praktykować , robię moduł w Fundacji Dzieci Niczyje z zakresu diagnozy i pomocy dzieci wykorzystywanych seksualnie . Głównie chcę się w życiu zajmować pomaganiem ludziom , dzieciom, które zostały zranione ,skrzywdzone.

Mam pewien plan ale bez Ciebie/Was nie dam rady.

Chciałabym stworzyć album Listów "Listy do..."-Listów osób które były krzywdzone  w dzieciństwie lub wczesnej dorosłości .
List może być do sprawcy, do osoby która była bierna lub do osoby które wam pomogła (zareagowąła).
Może mieć dowolną formę  ,może być rozprawką ,wierszem, dwoma zdaniami - ważne aby uczucia były Twoje !!!
Niczego nie poprawiaj niczego nie skreślaj ...

Mam już dwa listy i cieszę się ,że niektóre z was mi zaufały na tyle aby odkryć przede mną kawałek swoich emocji.

Jeżeli chcesz jakiś wyjaśnień ,więcej informacji pisz na emaila , postaram się odpowiedzieć !!! Lub na wiadomość do mnie smile
Natalia

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Do kobiet molestowanych lub /i bitych w dzieciństwie -listy