Witam wszystkich
Opowiem moją historię, która wydaje się na pierwszy rzut oka banalna ale pewnych rzeczy nie mogę zrozumieć lub w jakiś sposób może ich nie potrafię dopuścić do siebie, nie mam specjalnie do kogo się z tym zwrócić więc proszę Was o pomoc.
Pracuję w pewnym miejscu od paru lat. Poznałem tam kobietę-mężatkę z dzieckiem 7-letnim która jest o 6 lat starsza odemnie. Zawsze dobrze się dogadywaliśmy itd. ale nigdy nie brałem pod uwagę, że cokolwiek może między nami być. Wówczas byłem zaręczony z inną osobą, ale tak się złożyło, że rozstaliśmy się, i wtedy właśnie z pomocną ręką wyszła mi owa dziewczyna. Od rozmowy do rozmowy, od kawy do kawy i tak pewnego razu się zbliżyliśmy. Dla mnie to było coś chwilowego, ona z kolei sama się przyznała, że to nie pierwszy raz kiedy przyprawia rogi swojemu mężowi. Wszystko nabierało takiej prędkości, że nie mieściło mi się to w głowie jak szybko może to wszystko się dziać. Stało się.....powiedziała, że zostawi dla mnie męża, że mnie kocha itd. Przyznam szczerze, że zakochałem się jak gówniarz. Początek był cudowny i to naprawdę. Po jakimś czasie zaczęły się drobne sprzeczki, kłótnie ale nic groźnego (jestem z natury upierdliwy przyznam się-ona z kolei zupełnie inna-konkretna i zdecydowana). Powtarzała mi wiele razy, że wiercę jej dziurę w brzuchu niczym wiertarką i wiecznie ją męczę swoim podejściem, mnie z kolei wiecznie denerwowało, to że unikała drażliwych tematów np. "o nas" co mi się nigdy nie podobało i tak w koło jak naciskałem ona unikała i kolejna kłótnia. Takich sytucji było wiele. Po jakimś czasie zdecydowaliśmy, że razem zmienimy miejsce pracy żeby mieć więcej czasu dla siebie, lecz były to odległe plany. Po jakimś czasie powiedziała mi wprost, że nei zostawi dla mnie męża, i żebym sobie kogoś znalazł i nie marnował sobie życia. Nie dopuszczałem tego do siebie i dalej ciągnąłem nasz "związek", który głównie później opierał się tylko na sexie. Cały czas myślałem, że coś z tego wyjdzie, bo były momenty takie mię