stypendium dla bezdomnej? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » stypendium dla bezdomnej?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

1

Temat: stypendium dla bezdomnej?

Studiuję dziennie na 1 roku. Na mojej uczelni stypendium socjalne przysługuje osobie której całkowity dochód nie przekracza 250 zł na miesiac. Nie starałam sie o te stypendium ponieważ dochód moich rodziców z którymi mieszkam jest kwotą wyzszą. Niestety moja sytuacja bardzo drastycznie sie zmieniła i w przeciągu kilku dni muszę wyprowadzić się od rodziców. nie uzyskam od nich żadnej pomocy finansowej. Nie mam oszczędności ani możliwości pracy na cały etat z powodu studiów. Uczelnia nie jest w mojej miejscowości, do szkoły dojeżdżam. Czy jeżeli wymelduję się z mieszkania rodziców i nie będę nigdzie zameldowana (bo nie mam gdzie) to jako osoba bezdomna, która nie ma żadnego dochodu otrzymam stypendium? Zaznaczam, ze nie chodzi mi tutaj o to żeby dostać trochę kasy i sobie poszaleć. Po prostu za kilka dni muszę wynieść się z domu a nie mam pieniędzy na życie ani nie mam gdzie mieszkać. Bardzo proszę o odpowiedzi które mogą mi jakoś pomóc.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: stypendium dla bezdomnej?

Nie gorączkuj się. Uspokój się i zacznij rozważać różne scenariusze.
Czy musisz się wymeldowywać? (urzędowo trwa to ponad pół roku, jeśli sama nie polecisz tego załatwiać dobrowolnie)
Czy istnieje na twojej uczelni samorząd studencki do którego możesz się zwrócić o pomoc? Czy nie dałoby się w tej dramatycznej sytuacji spróbować np. przy ich pomocy, załatwić miejsce w akademiku?
Po pomoc trzeba wyjść do ludzi. Powodzenia