witam wszystkie kobiety, które mnie teraz czytają:)
na początek pare słów o mnie gdyście lepiej mnie zrozumiały. Jestem 22 letnia trochę zagubioną dziewczyną-kobieta. Studiuję na 5 roku psychologie w Niemczech. Uwielbiam śpiewać i tworzyć muzykę, taniec i niekonwencjonalne rozrywki.
nie mam mężczyzny, ale doskonale dogaduję sie z facetami (większość moich przyjaciół to faceci). jestem obiektywnie atrakcyjna i inteligentna. jestem sama i czasem mi to przeszkadza. a nawet chciałabym miec kogos z kim bym sie dobrze dogadywala, mogla czuc sie sama sobą i wspólnie szła przez życie. i tu sie zaczyna problem , bo poznalam tylu mężczyzn ze glowa mała ale jeszcze nie znalazłam tego jedynego,a jak znalazlam to w nasze relacje skończyły sie po 5 miesiacach. i do tej pory zawsze zwalalam wine na facetow. ale powoli zaczynam sie zastanawiac czy to nie ja jestem powodem. i czesto jak sie nad tym głębiej zastanowię to mozna odnieść wrażenie ze od kazdego z tych mężczyzn wymagalam wiecej niz mi mogli dac, a to co dawali nie widzialam . mozna odniesc wrazenie ze czekam na ksiecia z bajki jak ksiezniczka z bajek disneya. szukam idealu ktorego nie ma.
nie wiem jak sformułować moja rozterke inaczej (jestem nowicjuszka na forum w ogole).
jednakże bede wdzieczna za kazda opinie z waszej strony:)
pozdrawiam
ania
Ty nawet nie popełniasz błędów, tylko tworzysz jakieś nowe, dziwne wyrazy.."studjuię" (?), "skaczyly"(?).
Proszę zapoznać się z regulaminem forum.
moderatorka apoteoza
i czesto jak sie nad tym glebiej zastanowie to mozna odniesc wrazenie ze od kazdego z tych mezczyzn wymagalam wiecej niz mi mogli dac, a to co dawali nie widzialam .
Czego od nich oczekiwałaś i co dostawałaś od nich, że Ci nie wystarczało?
3 2011-12-03 14:56:29 Ostatnio edytowany przez pomaranczowa 1 (2011-12-03 14:57:27)
witaj Aniu,
z tego , co piszesz stawiasz wymagania. To samo w sobie , jeszcze nic zdroznego. Dobrze jest stawiac wymagania.