Pierwsze urodziny dziecka - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » WYCHOWANIE, ZDROWIE I EDUKACJA DZIECKA » Pierwsze urodziny dziecka

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 26 ]

Temat: Pierwsze urodziny dziecka

Witam:) Zbliżają się pierwsze urodziny mojej córeczki i nie wiem jak je zorganizować,co podać ,jakie zabawy,itp.Chce żeby było wyjątkowo;):)Bo to jedyna córeczka i pierwsza więc nie mam doświadczenia.MYślałam o zabawie gdy kładzie się różaniec, pieniążek, chlebek, książkę i kieliszek. Układa się tak by dziecko miało do nich taki sam dostęp po czym usadawia się dzieciątko i patrzy co wybierze. Interpretacja to dzieło wyobraźni ,bądz też zrobic prezentacje zdjęć malucha ...co wy na to .Podzielcie się swoimi doświadczeniami:)

"Zdolność bystrej obserwacji jest nazywana cynizmem przez tych, którzy jej nie posiadają."
Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Pierwsze urodziny dziecka

Przypominały mi się pierwsze urodziny mojego syna. Zabawa z różańcem czy pieniążkiem to strzał w dziesiątkę, w naszej rodzinie to już tradycja - a ile śmiechu przy tym. Mogłabyś porozwieszać po mieszkaniu dużo kolorowych balonów, no i przede wszystkim tort. Pomysł ze zdjęciami jest super.

3

dziękuje za odpowiedz :)narazie jedyną:)pomysł z balonami bardzo dobry;)a co polecasz na jedzenie???przekąski chce żeby było wyjątkowo bo to moja ukochana księżniczka;)

"Zdolność bystrej obserwacji jest nazywana cynizmem przez tych, którzy jej nie posiadają."
Reklama

4

Czy to ma być impreza "zasiadana", czy żywioł?
Inne mamy z maluchami, czy też rodzina czyt. babcie, ciotki i jeden wyrośnięty kuzynek:D