Aparat na zęby - ile kosztuje? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Aparat na zęby - ile kosztuje?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 27 ]

Temat: Aparat na zęby - ile kosztuje?

Nie znam się na aparatach, a bardzo chciałabym go nosić. Kiedyś miałam piękne, prościutkie zęby, ale przez wszystkie lata nauki i stresów mam skrzywione zęby sad Zwłaszcza na dole... Chciałabym wiedzieć, ile mniej więcej wynosi cena takiego aparatu.
Słyszałam też, że aby go nosić, trzeba mieć wszystkie zęby wyleczone, to prawda? A co z zębami, które mają plomby?

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Aparat na zęby - ile kosztuje?

Delicja1991
Trochę późno się za to zabierasz kiedy kości są już uwapnione co nie znaczy,że nie można korygować wad,tyle,że trwa to dłużej.Utrudnienia sprawiają też zęby plombowane,Są osoby które nie mogą stosować takich aparatów.Jest kilka rodzajów takich aparatów a więc cenna też może być inna a która zależy też od użytych kompozytów.Dlatego nie można mówić o cenie jako takiej.Cena może się kształtować od 500 zł do ok.6 tyś(do tego należy doliczyć ceny wizyty podstawowej oraz kontrolnych też ok 200zł-400zł)

3

carboczar wiem, że późno, ale lepiej późno niż wcale smile Bardzo chciałabym mieć znów proste zęby. Leczenie zębów mam już za sobą, został mi tylko jeden do usunięcia. Wiem, że korygowanie będzie trwać dłużej, ale jakby nie patrzeć sama sobie je skrzywiłam big_smile

Reklama

4