Styl ubioru mężczyzny - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2010-09-04 00:41:01

women
Cioteczka Dobra Rada
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-08-19
Posty: 373

Styl ubioru mężczyzny

Hej dziewczyny!
Mam pytanie, czy zwracacie dużą uwagę na styl ubierania się facetów? Czy jeśli widzicie że nie ma gustu i nosi jakieś ciuszki wiekowe to dla was on odpada? A jeśli wasz facet tak się ubiera lub znajomy, jak dać mu dyskretnie do zrozumienia aby odświeżył garderobę?


Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony..
Szanuj innych, jak siebie samego...

Offline

 

#2 2010-09-04 09:24:38

Tiff
Przyjaciółka Forum
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2009-03-28
Posty: 808

Re: Styl ubioru mężczyzny

Ja z moim mężczyzną nie mam problemu, podoba mi się jego styl i sama go nie przymuszam do niczego, wcześniej jakoś nie przepadał za koszulami, a ja mu pokazałam w jego kolorkach ulubionych do ubierania się i od razu się pewniej poczuł- także proponuje wspólne zakupy i żadnego przymuszania, bo to nic nie daje tongue
p.s. nie wiedziałam, że zakupy z mężczyzną mogą sprawiać tyle przyjemności smile


Doznawać uczuć, kochać, cierpieć, poświęcać się będzie zawsze istotą życia kobiet. 

Offline

 

#3 2010-09-04 09:35:59

alutka88
Mój jest ten kawałek podłogi
Wiek: 23
Zarejestrowany: 2010-07-24
Posty: 70

Re: Styl ubioru mężczyzny

Mój mężczyzna to prawdziwy elegant big_smile. Uwielbia garnitury i krawaty, ma świetne wyczucie stylu i kolorystyki. Tak przyzwyczaiłam się o jego schludności i elegancji, że ich brak u innych panów bardziej rzuca mi się w oczy. Osobiście uważam, że niechlujny, wysłużony ubiór może nie dyskwalifikuje, ale na pewno trochę odstrasza... Nie zwykłam jednak wtrącać się w czyjeś upodobania, bo moi znajomi z reguły ubierają się dobrze. Gdy jednak mamy do czynienia z kimś, kto nie dba o ubiór, chyba najlepszym rozwiązaniem na dyskretne nakreślenie problemu jest pomysł Tiff, czyli wspólne zakupy smile. Ostatecznie można też przeglądać przy delikwencie jakiś katalog i głośno zachwalać prezentowaną tam odzież.


"Miej serce i patrzyj sercem".

Offline

 

#4 2010-09-04 10:29:52

Tiff
Przyjaciółka Forum
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2009-03-28
Posty: 808

Re: Styl ubioru mężczyzny

faceci czegoś nie noszą, bo zazwyczaj nie sądzą, że mogliby w tym dobrze wyglądać, kiedy się ich poprosi o przymierzenie czegoś- i kiedy zobaczą nasz zachwyt na twarzy, naprawdę mogą zmienić zdanie smile


Doznawać uczuć, kochać, cierpieć, poświęcać się będzie zawsze istotą życia kobiet. 

Offline

 

#5 2010-09-04 12:44:28

margaretka123
Mój jest ten kawałek podłogi
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-09-02
Posty: 76

Re: Styl ubioru mężczyzny

Tiff napisał:

faceci czegoś nie noszą, bo zazwyczaj nie sądzą, że mogliby w tym dobrze wyglądać, kiedy się ich poprosi o przymierzenie czegoś- i kiedy zobaczą nasz zachwyt na twarzy, naprawdę mogą zmienić zdanie smile

Oj, zgadzam się smile. Przetestowanie niejednokrotnie ;P.


Happiness is only real when shared...smile

Offline

 

#6 2010-09-04 13:50:39

women
Cioteczka Dobra Rada
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-08-19
Posty: 373

Re: Styl ubioru mężczyzny

Zakupy to fajny pomysł, czasem jak jestem w sklepie widzę super męskie ciuszki i myślę sobie, ale bym faceta super ubrała smile  Ale cóż, nie wybiorę się na zakupy jeśli to jest tylko kolega. Na dodatek uparty, nie wiem jakby odebrał moje intencje.


Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony..
Szanuj innych, jak siebie samego...

Offline

 

#7 2010-09-08 14:14:36

women
Cioteczka Dobra Rada
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-08-19
Posty: 373

Re: Styl ubioru mężczyzny

kobietki, nie macie zdania na ten temat?  pomóżcie


Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony..
Szanuj innych, jak siebie samego...

Offline

 

#8 2010-09-08 14:22:07

a_normalna
Zbanowany
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2009-10-27
Posty: 3025

Re: Styl ubioru mężczyzny

women, jeżeli to tylko kolega, to czemu zależy Ci na zmianie jego garderoby?

Dwa razy robiłam zakupy z narzeczonym i w jego wykonaniu trwa to 5 minut. Wejście do sklepu - pytanie czy jest - przymierzenie - jak pasuje to kupienie.
Ogólnie to on ubiera się... zwyczajnie. Jeansy, podkoszulek bluza/ koszula. W tym się dobrze czuje i nie zamierza tego zmieniać na jakieś modne ciuchy, bo nie widzi sensu. Może w przyszłości, gdy będę kupować mu ciuchy, to postaram się coś zmienić, ale póki co nie narzekam. Przynajmniej chodzi schludnie i czysto ubrany, dba żeby koszule i podkoszulki nie były wymięte. A nie każdy facet przejmuje się tym wink

Offline

 

#9 2010-09-09 13:06:18

alaclaudie
Przyjaciółka Forum
Zarejestrowany: 2009-11-23
Posty: 4208

Re: Styl ubioru mężczyzny

Wiesz nie można nakazać ale można nakierować. Sposob: nie wiem gdzie się spotykacie, ale podczas spotkania możesz wyłowić w tłumie porządnie ubranego faceta i luzacko powiedzieć- ten koleś ma klasę- popatrz co za koszula, spodnie, świetnie wygląda. I zaobserwować jak on na to zareaguje. Bo raz- może nie wiedzieć jak się ubrać, dwa może myśleć ze elegancja wiąże się z wydaniem fortuny na ciuchy.

Offline

 

#10 2010-09-09 13:20:46

blondiane
Dobry Duszek Forum
Wiek: 20+
Zarejestrowany: 2010-02-08
Posty: 109

Re: Styl ubioru mężczyzny

Ja co do stroju swojego mężczyzny tez nie mam co narzekać smile ma swój styl zazwyczaj luźniejsze bluzki, bluzy i spodnie. A mi to pasuje bo podoba mi się tak jak się ubiera smile chodź nie powiem często się mnie pyta czy mi sie podoba jakaś koszylka, bluza czy buty przed zakupem ich i raczej liczy się z moim zdaniem, a jak to kiedyś usłysząłam od niego że z wielu rzeczy które podobają się mu we mnie mój styl ubioru jest gicior wink hehe tak więc i mych podpowiedzi się słucha smile

Offline

 

#11 2010-09-09 16:55:51

rosalin
Do zakochania jeden krok
Wiek: 19
Zarejestrowany: 2010-08-26
Posty: 43

Re: Styl ubioru mężczyzny

Nie zwracam może największej uwagi na styl ubierania się facetów, chociaż nie przepadam za takimi w wiekowych ciuszkach, które niektórym zupełnie nie pasują. Kiedy poznałam mojego mężczyzne właśnie się tak ubierał ;/ i nie zwracał uwagi na to, co miał na sobie. Postanowiłam mu delikatnie zasugerować w czym byłoby mu lepiej. Namówiłam na zakupy, ja mu wybierałam ubrania, ponieważ zdał się w tej kwestii na mój gust. Teraz już jest w porządku, ubiera się sam, powoli wyrabia mu się styl wink


,,Kto kocha musi umieć zgubić się i odnaleźć."

Offline

 

#12 2010-09-09 19:54:05

women
Cioteczka Dobra Rada
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-08-19
Posty: 373

Re: Styl ubioru mężczyzny

dzięki za komentarze smile
A-normalna, to jest kolega ale mi na nim zależy bardzo.
alaclaude z tym komentarzem co do stylu ubioru innego faceta to dobry pomysł smile


Nie krzywdź, a nie będziesz krzywdzony..
Szanuj innych, jak siebie samego...

Offline

 

#13 2010-09-10 19:49:34

martyna2010
100% Netkobieta
Zarejestrowany: 2010-08-25
Posty: 599

Re: Styl ubioru mężczyzny

Hm.. jak chłopak mi się podoba(wygląd/charakter) , to nie ma znaczenia czy chodzi w garniturze, dżinsach+bluzce , czy sweterku.  Jak patrzę na nieznanego mi chłopaka, to początkowo nie zwracam uwagi na jego ubiór. Jednak ostatnio... zainteresowałam się chłopakiem, który twarzy nie miał może zbyt ładnej, ale był bardzo fajnie ubrany tongue  miał białą bluzkę na to czarną kamizelkę, czarne spodnie i takie eleganckie buty + stylowa torba na ramię+ taki świetny "starodawny" zegarek na ręce big_smile dzień wcześniej miał szare spodnie dresowe + adidasy+ czerwona bluzka+ta torbaa big_smile ah , nie mogłam oderwać od niego wzroku big_smile  nie mogę się doczekać az go znowu zobaczę, ciekawe jak się ubierze tym razem big_smile  Ostatnio patrząc na niego zastanawiałam się też, ile czasu niektórym chłopakom zajmuje ubieranie się. Czy oni biorą pierwsze lepsze rzeczy z szafy i tak fajnie wyglądają w nich, czy może spędzają na tym trochę czasu, żeby wszystko fajnie podobierać tongue Po krótkim namysle obstawiam to drugie tongue

Ostatnio edytowany przez martyna2010 (2010-09-10 20:16:21)


Czasami leżę w trawie i wcale mnie nie widać. I świat wydaje się taaki piękny. A potem ktoś przychodzi i pyta: "Jak się dzisiaj czujesz?" I okazuje się, że okropnie.

Offline

 

#14 2010-09-11 02:47:45

fammefatale
Przyjaciółka Forum
Wiek: 23
Zarejestrowany: 2010-08-01
Posty: 1700

Re: Styl ubioru mężczyzny

Ja zwracam uwagę na ubiór chłopaka ,ale nie musi być wystylizowany .Po prostu fajnie i na luzie,o tak! uwielbiam luz u facetów ,nie tylko w ubiorze winkI nie chodzi mi tu o spodnie z klinem do kolan , po prostu luzacki , sportowy styl. Uwielbiam ubrania , może dlatego zwracam na nie uwagę również u faceta.


♪-my only love

Offline

 

#15 2010-12-13 23:42:11

Dary
Net-facet
Wiek: 39L
Zarejestrowany: 2010-12-05
Posty: 1446

Re: Styl ubioru mężczyzny

O moją mode dba żona i lubię się modnie luzacko ubierać a jest w co,można wyglądać młodziej ,poważniej itp.Jeśli chodzi o garnitury to tylko okolicznościowo bo to ubiór szyty na jedno kopyto tylko kolorystyka się zmienia


W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia. http://www.youtube.com/watch?v=9kD8sxIjVuc

Offline

 

#16 2011-02-23 12:42:19

Zamyślona39
Wróżka Bajuszka
Zarejestrowany: 2011-02-18
Posty: 227

Re: Styl ubioru mężczyzny

Lubię styl sportowy,luzacki u faceta.Najlepiej  jeansy,koszula,jakieś fajne okularki.
Oczywiście jesli chodzi o jakieś wieksze wyjście,to rzecz jasna,że preferuję już coś bardziej elegantszego.
Nie znoszę natomiast u mężczyzn,wszelkich wielkich łańcuchów na szyi,bransoletek.Zegarek owszem,ale żadnych sygnetów,kolczyków.To nie dla mnie.smile

Offline

 

#17 2011-02-23 22:53:31

kobietka20
Szamanka
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2011-02-16
Posty: 275

Re: Styl ubioru mężczyzny

Lubię jak facet fajnie się ubiera, jak na imprezy nosi jakieś śmieszne, prowokacyjne trochę t-shirty, nawet w żywych kolorach, mój nosi czasem pomarańczowe albo czerwone i od razu rzuca się w oczy. Lubię jak są raczej dopasowane, tak samo spodnie, żeby widać było fajny tyłeczek. big_smile Rzecz jasna koszule, garnitury, krawaty, uwielbiam. big_smile Mniam. big_smile

Offline

 

#18 2011-08-08 11:39:05

sandra 80
Słodka Czarodziejka
Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 163

Re: Styl ubioru mężczyzny

Jak powiedzieć facetowi że nie lubi się czegoś w jego stylu ubierania ? Macie jakieś pomysły ? Tak dyskretnie, żeby się nie obraził smile


- Nie mam czasu, - mówimy stale… Nie mam czasu zadzwonić, napisać, zobaczyć się z tym, kto czeka… Jesteśmy ciągle zajęcie, spieszymy się…
- Dobrze, - mówi Czas i odchodzi… Czasem na zawsze

Offline

 

#19 2011-08-08 17:37:24

flores18261
Przyjaciółka Forum
Wiek: 1984/5/06 (Bliznięta)
Zarejestrowany: 2010-11-24
Posty: 2048

Re: Styl ubioru mężczyzny

Na szczęsie R , (T) nie ma takiego problemu mają gust i mi się u nich to podoba. Facet który nie ma gustu hmmmm nie wiem  co myśleć .  Zawsze można z nim porozmawiać  jak sie Wam nie podoba ich styl .


-Najgorzej być nikim dla kogoś kto dla Ciebie jest całym światem. ♥ -♥ -♥ "Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi."

Offline

 

#20 2011-08-08 19:07:38

kaisa_malene
Przyjaciółka Forum
Wiek: 24
Zarejestrowany: 2011-08-01
Posty: 2020

Re: Styl ubioru mężczyzny

Myślę, że nie mogłabym być z facetem, który wg. mnie ubiera się jak "wieśniak" tongue Oczywiście nie wszystko musi mi się podobać, ale rzeczy w stylu białe skarpety do sandałów po prostu faceta dyskwalifikują w moich oczach. Tak samo jak kupowanie mu ciuchów przez mamusię. Jeśli zobaczę u niego coś, czego nie lubię to mu powiem, że mi się nie podoba i wolę go w czymś innym. A co on z tym zrobi, to jego sprawa w sumie.

Offline

 

#21 2011-08-09 00:14:12

truskaweczka19
100% Netkobieta
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2011-02-21
Posty: 12684

Re: Styl ubioru mężczyzny

Nie zwracam na to zbyt dużej uwagi.
Mój były ubierał się średnio, często dresy , czasem nie w guście moim, lecz ja jego kochałam i nie miało to dla mnie znaczenia.
Obecny chłopak już bardziej o to dba, nosi jeansy, fajny t-shirt , czasem koszulę, lubi używać perfum w przeciwieństwie do mnie hehe, ale jak pisałam nie ma to dla mnie jakiegoś kolosalnego znaczenia.


"Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła"

Wisława Szymborska

Online

 

#22 2011-08-16 16:33:48

warkoczyk
Słodka Czarodziejka
Wiek: 32 lata
Zarejestrowany: 2011-07-21
Posty: 195

Re: Styl ubioru mężczyzny

Bo u faceta bezstylowość też jest jakimś takim "męskim" stylem...wink


"Człowiek, który w głębi siebie nie kryje niespodzianki, z reguły nie bywa interesujący." M. Bułhakow

Offline

 

#23 2011-08-17 15:34:03

limana
Mój jest ten kawałek podłogi
Wiek: 32
Zarejestrowany: 2011-08-11
Posty: 70

Re: Styl ubioru mężczyzny

Ważne, żeby nie skupiła się za bardzo na swoim wyglądzie, tylko na mnie smile

Offline

 

 

Ostatnie tematy :

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013