Na chłodno - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 96 ]

Temat: Na chłodno

Jestem Paweł i mam 27 lat, jestem amatorskim muzykiem i rozwijam się w domowym zaciszu w kierunku postprodukcji (samouk obróbki dźwięku). Mam stałą pracę po niemieckiej stronie granicy. Przeprowadziłem się do miasta położonego bliżej mojego miejsca pracy, tak na prawdę to nie znam tutaj prawie nikogo poza dwoma kumplami. Dobrymi kumplami. 3 miesiące temu po jednej z imprez w lokalnym pubie poznałem dziewczynę pochodzącą z Ukrainy i stacjonującą w jednym z hoteli, który oferuje im darmowe zakwaterowanie i co jakiś czas daje jakieś pieniądze (podobno 60 zł tygodniowo). Podszedłem, zagadałem, spodobała mi się. Mówiliśmy trochę po angielsku a trochę po polsku, żeby się uzupełniać a gadka kleiła się jak smarowana poxipolem. Pare schadzek, jakichś nocnych tripów autem w ciekawe miejsca z ładnymi widokami i zostaliśmy parą, tak po prostu naturalnie bez jakiegoś pytania siebie "jesteś ze mną?" byliśmy, praktycznie w każdej możliwie wolnej chwili. Poznawałem ją z uśmiechem na ustach i zakochiwałem się. Ona we mnie też, okazywaliśmy sobie czułość. Seks był świetny i częsty, planowaliśmy wspólne weekendy, dużo spacerowaliśmy, opowiadaliśmy o sobie i żyło się pięknie. Dochodziło do mniejszych sprzeczek, które kwitowaliśmy w końcu godzeniem się i tym, że nie mają one większego sensu. Pracuję na 3 zmiany więc bywam tą robotą wykończony, moja wybranka pracowała w pizzerii ale zrezygnowała z niej bo planowała wyjazd do większego miasta. Uwaga wczoraj dowiedziałem się, że została tutaj tylko wyłącznie z mojego powodu. Planowałem zmienić mieszkanie na