ciągłe imprezowanie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » ciągłe imprezowanie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

1

Temat: ciągłe imprezowanie

Witajcie...
Jak w temacie...Mój chłopak mieszka z matką sam, ja na pokoju. Ja trochę pracuje, studiuję zaocznie. A mój Z. to po prostu już mnie wkurza. Ja chyba jestem zbyt odpowiedzialnym i nudnym człowiekiem z natury. Imprezuje ciągle, to na piwo z chłopakami, to mecz, to idzie do Przyjaciela, to mają wigilę studencką, to idzie do akademika, tu ognisko, tu coś....Ostatnio stwierdził, że czepiam się tak bo cytuję "nie mam przyjaciół". Nie no to całkiem miłe z jego strony, prawda? Ale ja nie mam wiele czasu na takie imprezowanie, bo nie mam wszystkiego podetkniętego pod nos, to obiadek, to czyste spodnie, to kanapki.  A jak mam chwilę wolnego to wolę usiąść i odpocząć w jego ramionach banalnie oglądając telewizję. Ale to nie jest tak, że ja nie imprezuję, też wychodzę i nie tak rzadko. Raz na dwa tygodnie może... Sama nie wiem czy boli mnie to, że nie zabiera mnie ze sobą czy sam fakt że będę siedziała sama?
Ja staram się zrozumieć, okej to jego przyjaciele. Przyjaciół trzeba mieć,aby porozmawiać czy się spotkać...ale nie mam sił...

Jak znosicie mężczyzn - imprezowiczów?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: ciągłe imprezowanie

Kiepsko, że nie zabiera Cię z sobą, czy nawet nie proponuje?
Z tego wynika, że niezbyt zależy mu na Tobie.
Może marudzisz, może próbujesz go ograniczać, jednak z tego, co piszesz, chyba nie nadajecie na tych samych falach.

3