Czy z tej mąki będzie chleb, czy zakalec? ;) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Czy z tej mąki będzie chleb, czy zakalec? ;)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: Czy z tej mąki będzie chleb, czy zakalec? ;)

Witajcie drogie kobietki smile

Jestem studentką (trzeci rok). W październiku na uczelni zauważyłam, że obserwuje mnie  starszy mężczyzna i nie wiedziałam kim on jest, ale jedno wiedziałam od razu, że jest przystojny i bardzo mi się podoba. Potem okazało się, że on jest wykładowcą z przedmiotu, który mam tylko przez rok i on nie będzie mi nic sprawdzał, bo on jest od teorii, a nie od ćwiczeń. Na pierwszym wykładzie zaiskrzyło, patrzył się na mnie i obserwował. Postanowiłam pójść do niego i zapytać, czy mogłabym przyjść do niego na konsultacje. On bardzo się z tego ucieszył i tak zaczęłam do niego chodzić. Żeby mu zaimponować, przerobiłam cały materiał z przedmiotu sama w domu i chodziłam na konsultacje do niego, udając, że nie umiem tylko po to, aby z nim spędzić choć troszkę czasu (może dziecinne, ale  jakąś taktykę trzeba ustalić big_smile ). Na początku nasze obrady trwały półgodziny, potem przedłużyły się do dwóch godzin. Dobrze się dogadujemy, śmiejemy, rozmawiamy na różne temat. Widać, że mu się też podobam, że mnie bardzo lubi  nawet zaproponował mi pomoc z innego przedmiotu, którego on obecnie w tym roku nie uczy.On bardzo się interesuje moimi sprawami, cały czas pyta jak tam kolokwia, nauka, inne przedmioty itd.. Przed świętami na ostatnich konsultacjach stanął bardzo blisko mnie i złapał mnie pod ramię przy innym wykładowcy i zaczął mi składać życzenia, ale tamten mu przerwał i chyba s