Kilka zmian, efektu brak - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: Kilka zmian, efektu brak

Witam, piszę na tym forum po raz pierwszy, bo potrzebuję się po prostu wypisać z tego co przeżywam. Przepraszam jeśli będzie to wszystko mocno chaotyczne z tego powodu.

Jestem studentem I roku studiów. Do tej pory przez całe życie nie cieszyłem się wielkim powodzeniem u dziewczyn. Co tam wielkim - żadnym. Wiele razy czułem się źle z tego powodu, ale łudziłem się, że zmiana towarzystwa, otoczenia pozwoli nawiązać nowe relacje, poznać przyjaciół, a dziewczyna z czasem się znajdzie. Zainwestowałem mocno w swój ubiór i początki mogły wydawać się wymarzone. Tak jednak nie było. Poznałem wprawdzie jedną dziewczynę, ale bardzo szybko zaszufladkowała mnie jako przyjaciela i widzę wyraźnie, że jedyne co ma mi do zaproponowania to rolę przytulanki na okres przejściowy. Reszta dziewczyn praktycznie mnie ignoruje, kontakt następuje tylko z mojej inicjatywy i jest od razu zerwany, gdy przestanę mówić. I jest to notoryczne - nie wzbudzam chęci do kontynuowania relacji. Powód jest dla mnie oczywisty, jestem nieatrakcyjny, choć przyznaję łudziłem się, że inwestycja w wygląd sprawi, że będzie inaczej. Niestety, ale fakty mówią same za siebie.