Cześć dziewczyny (i chłopaki, jeśli to czytają)
Tak jak w temacie wątku, szukam znajomych, dziewczyn czy też chłopaków z Częstochowy. Przyznaję, że trochę dziwnie się czuję pisząc takie posty na internecie, mam wrażenie, że wychodzę na desperatkę i jest mi z tym trochę wstyd, no ale raz się żyje, pomyślałam, że nic na tym nie tracę, a mogę wiele zyskać:). Zastanawiałam się ostatnio dlaczego tak jest, że człowiek z pozoru zna tyle osób, niby jest z kim porozmawiać, od czasu do czasu wyjść na piwko, pośmiać się, ale pozostaje jednak pewien niedosyt. Przynajmniej jest tak w moim przypadku. Od jakiegoś czasu zaczęła mi doskwierać samotność, a ja nie jestem typem samotniczki.
Jeśli chodzi o moją osobę, to mam niecałe 23 lata i jestem studentką. W chwili obecnej trwa okres wakacyjny, w związku z tym mam do spożytkowania aż za dużo wolnego czasu:p. Interesuję się muzyką, uwielbiam czytać książki, chodzić do kina, oglądać seriale, śmigać po sklepach, plotkować, imprezować, chodzić na piwko, ogólnie nie jestem typem osoby, która lubi siedzieć w domu. Z mojej strony możecie liczyć na dobrą zabawę oraz bliską więź emocjonalną, chętnie uczestniczę we wszelkich wypadach do kina, na bilard, do barów, na zwykły spacer, do kawiarni czy na siłownię. Podobno mam bardzo duże poczucie humoru, jestem osobą niezwykle oddaną, lojalną w stosunku do znajomych i przyjaciół. Wskoczyłabym za nimi w przysłowiowy ogień. Tak tak, wiem, że to wszystko brzmi pięknie, mam bardzo dużo wad, jednak nie będę tutaj robić sobie antyreklamy:D.
Szukam osób, które podobnie jak ja czują się samotne. Najlepiej w wieku 19-25. Takich, które mają ochotę poznać kogoś nowego, przeżywać z kimś ciekawe, zabawne przygody, miło spędzić czas, dobrze się bawić, dzielić z kimś troski, wygadać się, może nawet zawrzeć przyjaźń na długie lata:).
Podkreślam, że nie chodzi mi znajomości podtrzymywane tylko i wyłącznie za pomocą internetu, dlatego też zależy mi tylko na osobach z Częstochowy!