Cześć, jestem nowa na forum ale nie mam z kim podzielić się swoimi odczuciami i doświadczeniami... otóż..
mam 21 lat i studiuję na 3 roku politechniki.. studiuję razem z moim chłopakiem, ma 23 lata, studiujemy jeden kierunek, widzimy się non stop na uczelni - mamy wspólnie zajęcia, jesteśmy ze sobą ponad półtora roku. Mój chłopak nie jest zbyt ambitny - choć inteligentny, jest leniwy.. rzadko kiedy zdarza się że zainteresuje się czymś bardziej i coś bardzo chętnie chce zrobić, wręcz z zapałem.. pracuję nad nim, żeby wyrobił w sobie jakiś nawyk określił się co chciałby robić w przyszłości, przecież musi mieć jakiś cel.. Ja jestem inna zawsze dążyłam do postawionego sobie celu, chodź miałam w życiu bardzo trudno, dużo osiągnęłam tylko i wyłącznie dzięki swojej pracy - bez wsparcia rodziców (mieszkałam z babcią od liceum i też nie miałam od niej dużego wsparcia) to gdzie jestem mogę zawdzięczyć sama sobie. Zawsze jestem "obowiązkowa" wszystkie projekty chcę oddać w terminie, wszystko chcę zrobić sama, najlepiej jeszcze ze zrozumieniem, denerwuję się jak mi to nie wychodzi.. a często robimy wspólnie projekty i przy tym się nie dogadujemy.. Z kolei jak mojemu chłopakowi pójdzie dobrze jakaś odpowiedź (lepiej ode mnie) to czuję złość i zazdrość.. że przecież on nie spędził tyle czasu nad tym zagadnieniem.. często to ja jestem >tą skarbnicą wiedzy<, czuję się trochę wykorzystana.. że on się nie angażuje tylko np. słucha co ja mówię i później to wykorzystuje - dobrze że tak robi, ale przemawia wtedy przeze mnie zazdrość i mnie to wyniszcza, strasznie się przez to kłócimy.. nie chcę żeby to rozwaliło nasz związek ale nie wiem jak mogłabym nad tym zapanować.. nie wiem czy się da..