Córka mojej przesladowczyni z młodosci. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Córka mojej przesladowczyni z młodosci.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 31 ]

1

Temat: Córka mojej przesladowczyni z młodosci.

Jestem nauczycielką. Po kilkuletnim wałęsaniu się po swiecie postanowiłam powrócić do swojego rodzinnego miasta , mimo że całe życie zarzekałam, że tutaj jedynie złożą mnie w grobie. Ogólnie na rynku pracy jest ciężko, jest to strefa przy granicy z Rosją, a ludzie nie są zbyt bogaci. Jednak  czuję do tego miejsca sentyment, bo tutaj od lat 90. nic się naprawdę nie zmieniło wink Zaczęłam prowadzić darmowe lekcje francuskiego w liceum, do którego sama kiedys chodziłam. (teraz istnieje tutaj również gimnazjum).  I prowadzę już od kilku lat. Frekwencja zadziwiła nawet mnie. Po prostu młodzież chce się uczyć nowych rzeczy, tylko nie zawsze ma warunki. Stąd, żeby nauczyć się innego języka niż angielski, rosyjski czy niemiecki trzeba jeździć do Olsztyna, 150 kilometrów. Uwielbiam prowadzić te zajęcia i wydaje się, że moim podopiecznym również sprawiają satysfakcję, zwłaszcza, że staram się uczyć nieszablonowo - na przykład razem z uczniami urządzamy dni kultury francuskiej. Sama przez pół roku mieszkałam w Paryżu, więc jestem w stanie powiedzieć jak wygląda tamtejsze życie.