Szukam bratniej duszy z Zabrza lub okolic. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Szukam bratniej duszy z Zabrza lub okolic.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Szukam bratniej duszy z Zabrza lub okolic.

Hej, mam na imię Agnieszka, mam 27 lat i jestem szczęśliwą mężatką 2 lata po ślubie. Nie mamy jeszcze dzieci, ale planujemy za jakiś niedługi czas smile Pracuję jako nauczycielka języka angielskiego, włoskiego i polskiego dla cudzoziemców. Mieszkam w Zabrzu i poszukuję jakiejś fajnej dziewczyny w podobnym wieku, żeby się spotkać przy kawie, pogadać o rzeczach ważnych i błahych. Jestem otwarta na nowe znajomości i przede wszystkim lubię słuchać drugiej osoby smile Więc, jeżeli któraś z Was mieszka w okolicy Zabrza i tak jak ja poszukuje bratniej duszy na bezinteresowne spotkania to zapraszam do kontaktu smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Szukam bratniej duszy z Zabrza lub okolic.

Witam,
również szukam nowych znajomych. Jeżeli chcesz napisz smile mój nr gg 2223630

3

Hej:) mam 22 lata i studiuje, rownież mieszkam w zabrzu:) chętnie spotkałabym się na kawę i plotki:) odwzwij sie jesli masz ochote;)

4

Hej Mam na imię Marlena mam 27 lat jestem sp. Psychologii ale nie po studjach jestem otwartą osobą smile Bo jak to zawsze sobie powtarzam  każdy człowiek jest wartościowy i można sie wiele od innych nauczyć Mieszkam w Mikołowie smile Jak Byś miała ochotę to się odezwij aktualnie nie pracuję bo jestem w poszukiwaniu pracy więc mam dużo wolnego czasu pozdrawiam smile

5