Nowa w Warszawie (23l.) chętnie pozna kumpele na piwko czy do klubu :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Nowa w Warszawie (23l.) chętnie pozna kumpele na piwko czy do klubu :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Nowa w Warszawie (23l.) chętnie pozna kumpele na piwko czy do klubu :)

Witam, jestem Marta - studentka (23 l.) jestem od miesiąca w Warszawie i chętnie poznam jakąś kumpele, z którą można fajnie spędzić czas, wyjść na piwko, kawę czy potańczyć w klubie. Ja jestem osobą sympatyczną, wyrozumiałą i można mi zaufać. Lubię poznawać nowych ludzi, wspólne wypady na miasto, a niestety brak znajomych w Warszawie mi to uniemożliwia... ale chętnie pozwiedzam to miasto pod różnym kątem z nowymi znajomymi... nie ma nic gorszego od tracenia czasu w domu smile Jeśli również kogoś takiego szukasz będzie mi bardzo miło, jeśli napiszesz;) Preferuje osoby-dziewczyny w wieku 20-28 lat, które są raczej pogodnie nastawione do ludzi i są raczej bezkonfliktowe wink Dziewczyny piszcie smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Nowa w Warszawie (23l.) chętnie pozna kumpele na piwko czy do klubu :)

Hej smile Mieszkam w Wawce dopiero od jakiegoś tygodnia i też trochę doskwiera mi samotność big_smile Towarzystwo własnego faceta jest genialne, ale też chętnie poznam jakieś fajne osoby smile

3

Odp: Nowa w Warszawie (23l.) chętnie pozna kumpele na piwko czy do klubu :)

z checcccia was poznam dziewczyny! wracam do kraju za niecale 2 tygodnie a moje warszawskie znajomosci .. no coz big_smile wiekszosc umarla smiercia naturalna:D

4

Odp: Nowa w Warszawie (23l.) chętnie pozna kumpele na piwko czy do klubu :)