Ciężka sprawa - jak tu poznać faceta? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Ciężka sprawa - jak tu poznać faceta?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Ciężka sprawa - jak tu poznać faceta?

Witajcie, mam pytanie.

Jestem studentką i w październiku zacznę nowy semestr. Do tej pory nie miałam chłopaka. Jestem bardzo introwertyczna i wycofana, nie przepadam za dyskotekami(a moje najlepsze koleżanki tylko to preferują), wyjście do kina, czy do baru z nimi zdecydowanie odpada. Chciałabym poznać kogoś fajnego(byle nie przez internet!!!) np. na uczelni, bo to miejsce, gdzie spotykam najwięcej chłopaków. Podoba mi się wielu z nich, jednak do tej pory żaden nie zwrócił na mnie uwagi. Może nie jestem najgorsza, brzydka też nie jestem(blondynka 177 cm, duże niebieskie oczy, nie za chuda, staram się o siebie dbać) ale ciężko mi uwierzyć, że spotkam kiedyś kolesia, który sie we mnie zakocha. Niska samoocena jednak ciągle daje popalić hmm I problem też mam w tym, że się za bardzo napalam, spinam i np. jakby miało dojść do rozmowy między mną, a obiektem moich westchnień to bym pewnie narobiła w gacie ze wstydu, zawsze tak jest i dlatego fatalna ze mnie podrywaczka hmm Nie umiem być w takiej sytuacji naturalna, bo myślę ciągle o tym, że facet mi się podoba i muszę wypaść jak najlepiej w jego oczach. A potem wszystko wychodzi jak wychodzi. Kiedyś umiałam rozmawiać z chłopakami naturalnie, na luzie, dużo się śmiałam i dlatego wielu z nich się mną interesowało, a ja ich zlewałam, bo nie podobali mi się aż tak big_smile Teraz jest odwrotnie. Czuję się, jakby to była sytuacja bez wyjścia i ze jestem skazana na samotność. Ma