Myślę o rozwodzie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Myślę o rozwodzie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Myślę o rozwodzie

Mam 32 lata, 3letnią córkę i kolejne dziecko w drodze. Mamy z mężem kredyt hipoteczny na dom i mąż dobrał jeszcze jeden kredyt gotówkowy. Ja jestem nauczycielką więc zarabiam ile zarabiam. Mąż pracuje z tatą, prowadzą firmę z koparkami, mają swoją żwirownię i jakoś to leci. NIe układa się od bardzo dawna, ciągle jestem poniżana i wyśmiewana przez męża. Nie umię wyobrazić sobie dalszego życia już z nim. Wymyśla mi kochanków na każdym kroku, uważa że dziecko nie jest jego i zaraz po porodzie robi badania DNA. Nigdy go nie zdradziłam! Nagaduje na mnie do swoich rodziców, a z moimi nie mogę nawet się spotkać bo od razu mam awanturę. Wszystkim opowiada że ma lenia żonę, że tylko on buduje dom z rodzicami bo oni dają pieniądze i pomagają a moi nic mi nie dali. Tak to prawda, nie dostałam pieniędzy od swoich rodziców, ale skąd mają wziąć. Sami rowadzą gospodarstwo rolne, nawet jak mają zarbione pieniądze to napewno nie zabiorę im tego, bo mój mąż nie umie pewnych rzeczy zrozumieć. Zaczął buntwać 3letnią córkę rzeciwko mnie, każe jej powtarzać że "matka jest czubem" "chora psychicznie", "że jedna babcia jest super a druga jest zła". Nie mogę już tego znieść, nie da się z nim dogadać, musi być tak jak on chce, kompletnie nie patrzy na moje uczucia. Chcę odejść ale jak to zrobić zeby dzieci nie ucierpiały. Jakie prawa mam przed sądem? Czy jest możliwy rozwód bez wyciągania brudów jeśli oddam mu cały majątek? czy może zabrać mi dzieci? Co zrobiłybyście na moim miejscu?