zapoznanie z rodziną - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » zapoznanie z rodziną

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: zapoznanie z rodziną

Hej!

Jestem z chłopakiem (9 lat starszy) od pół roku. Ostatnio coraz częściej nalega by poznać moich rodziców (na codzień mieszkam w mieście którym studiuję, a w którym on mieszka, ale czasem zjeżdżam do domu). Problem w tym, że ja nie wiem czy już tego chcę. On zaprosił mnie do siebie praktycznie od początku, już wtedy poznałam jego rodziców. Ale ja wciąż mam opory... Nie wiem z czego one wynikają, ale jak tylko pomyślę o tym że ich zapoznaje, albo że On do mnie przyjeżdża to ogarnia mnie lęk i mam wrażenie że nie czułabym się dobrze.

Może nie jestem jeszcze go pewna? Bo gdyby kwestią było zaproszenie koleżanki, która jeszcze u mnie nie byla to mam wrażenie że zrobiłabym to z uśmiechem na twarzy. A tak? Czuję się jakos "nie gotowa"?

Głupio mi wobec chłopaka, bo już z 2 razy była rozmowa że może On by wpadł itp... Jak go nie zranić? Niby wie że chodzi o to że chyba się boję, że u mnie w rodzinie oficjalnie się o Nim nie mówi i nie dziwię się że może mu być przykro.

Ale nie wiem co mam robić? Ja czuję że to nie jest ten moment na zapoznawanie, ale nie wiem jak powiedzieć to chłopakowi? Bo mam wrażenie że On bardzo nalega..

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: zapoznanie z rodziną

A nie leży ta bojaźń po stronie rodziców? Jak oni podchodzą do tego, że masz chłopaka?

3 Ostatnio edytowany przez mocna.Frappe (2014-07-29 11:04:18)

Po 1.czemu się o NIM nie mówi skoro od 6mieś się spotykasz ?
Wstydzisz się ? Piszesz, że on jest 9lat starszy ,czy to jest problem ?