Czy ograniczam swój związek? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Czy ograniczam swój związek?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Czy ograniczam swój związek?

Witam!

Chciałam się podzielić swoim problemem, gdyż mam wrażenie że jestem egoistką.

Są wakacje. Jestem w związku od pół roku z mężczyzną starszym ode mnie. Ja studentka, on posiadający stałą pracę.
Jak to wakacje, mój M. wziął część urlopu i chce gdzieś wyjechać. Problem w tym, że mnie nie stać na jakiekolwiek wyjazdy. Nie pracuję, pieniądze biorę od rodziców. Mieszkam w innym mieście niż studiuję, a M. mieszka w moim mieście akademickim. Tęsknię za rodziną, więc próbuję część czasu pobyć tu a część tu w czasie wakacji, ale jak wiadomo aby być przy M. żyję z pieniędzy rodziców, o które mi głupio prosić gdyż gdybym była u siebie w domu to nie musieliby mi ich dawać. Znalazłam pracę, żeby nie siedzieć na 4. literach w innym mieście na koszt rodziców. Ale zacznie się ona dopiero od kolejnego miesiąca, a mój M. chce bym z nim pojechała parę dni na wakacje.