Farbowanie włosów szamponetką - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA WŁOSÓW » Farbowanie włosów szamponetką

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Farbowanie włosów szamponetką

Witam jestem tu nowa i nie znam się zbytnio na tym forum ;-) ale proszę Was o pomoc :-) moje pytanie brzmi następująco kupiłam sobie szamponetkę koloryzującą ciemny brąz Cameleo przy moim naturalnym ciemnym blondzie i co do pytania czy po 4-6 zmyciach jak szamponetką powinna już zejść wrócę do naturalnego koloru czy szamponetka jednak mi w jakimś stopniu zmieni mój kolor i jak radzicie używać szamponetki czy raczej nie polecacie, bo zdaję sb sprawę z tego że nie jest powiedziane iż uzyskam chciany efekt ale szamponetka powinna zejść dlatego moje pytanie brzmi czy wrócę do naturalnego koloru. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi :-)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Farbowanie włosów szamponetką
julianowicz napisał/a:

Witam jestem tu nowa i nie znam się zbytnio na tym forum ;-) ale proszę Was o pomoc :-) moje pytanie brzmi następująco kupiłam sobie szamponetkę koloryzującą ciemny brąz Cameleo przy moim naturalnym ciemnym blondzie i co do pytania czy po 4-6 zmyciach jak szamponetką powinna już zejść wrócę do naturalnego kolory czy szamponetka jednak mi w jakimś stopniu zmieni mój kolor i jak radzicie używać szamponetki czy raczej nie polecacie, bo zdaję sb sprawę z tego że nie jest powiedziane iż uzyskam chciany efekt ale szamponetka powinna zejść dlatego moje pytanie brzmi czy wrócę do naturalnego koloru. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi :-)