Chcemy się kochać, a nie wiemy gdzie.... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Chcemy się kochać, a nie wiemy gdzie....

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 22 ]

Temat: Chcemy się kochać, a nie wiemy gdzie....

Witam

Pizę ten post z prośbą o poradę. Z moim facetem spotykamy się już kilka miesięcy i postanowiliśmy bardziej zbliżyć się do siebie, ale jest problem. Ja jestem studentką i mieszkam z rodzicami i ciągle któreś z nich jest w domu, więc u mnie odpada. On ma chorą matkę, która też ciągle siedzi w domu. I przez to jesteśmy ograniczeni... Fakt w okolicy jest kilka hoteli, są lasy, jeziora itp. Ale ja się trochę krępuje pójść do hotelu.
Macie jakieś rady?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Chcemy się kochać, a nie wiemy gdzie....

Czemu sie krepujesz hotelu? To jest fascynujace i podniecajace. Jesli jestescie w stalym zwiazku to fajnie sobie tak caly dzien zaszalec w hotelu...do tego rozne zabawy nie zawsze grzeczne :-). My probowalismy i bylo super.  Duza wanna,wino,loze, sex  co godzine,drzemka i znow to samo.
Czasem fajnie sie pobawic :-)

3

Może to dlatego, że ja jestem typem domownika i chciałabym w swoim gniazdku... Ale pewnie będziemy zmuszeni to zrobić w hotelu.

4

No i zawsze te lasy i jeziora zostają smile

5

Ja tez jestem domowniczka,ale bez przesady :-)  najlepiej wezcie sobie jakis wypas pokoj zeby poczuc sie super extra,szampan do wanny,sexi bielizna...

Ach rozmarzylam sie jak to bylo :-)  a teraz leze z duzym brzuchem w 35 tyg.ciazy i czuje jakies male stopy pod zebrem big_smile

6