lęki, codzienny stres, niechęć do życia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » lęki, codzienny stres, niechęć do życia

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: lęki, codzienny stres, niechęć do życia

Witam,
Jestem młodą studentką, mam 21 lat, wspaniałą rodzinę, cudownego chłopaka i... zero chęci do życia. Postanowiłam szukać pomocy tutaj w forum mając ogromną nadzieję, że znajdzie się ktoś kto mnie "wysłucha" i pomoże... Tak naprawdę nie wiem co mi dolega. Nie potrafię cieszyć się życiem. Każdy kolejny dzień jest dla mnie męką. To zniechęcenie do życia, stres w sumie bez powodu i ogólne złe samopoczucie trwa już ok. 3,5 miesiąca. We wakacje wręcz tryskałam energią, byłam wesoła, prze szczęśliwa, po prostu chciało mi się wszystko. Jednak odkąd zaczęłam studia (dodam, że ponownie, bowiem rok wcześniej zrezygnowałam) mój stan stopniowo zaczął się pogarszać. Ogólnie mało wychodzę z domu, mam niewiele koleżanek i kolegów, ale nie potrzebuję dużej paczki, by być szczęśliwą. Przecież mam cudownego chłopaka, który mnie kocha, a jednak odczuwam duże zniechęcenie, lęk, strach - chyba przed tym, by tego szczęścia nie zatracić... Powoli odczuwam że właśnie je tracę i to jest najgorsze... Nawet mama, która zawsze była dla mnie jak przyjaciółka, odsuwa się ode mnie. Nie mam komu opowiedzieć o mojej sytuacji, nie chcę nic mówić chłopakowi, by mnie nie odrzucił i nie uznał za wariatkę... Wiele osób mówi o mnie jako o mądrej, poukładanej osobie, jednak w głębi serca czuję pustkę, smutek. Wiem, że jak nie wezmę się teraz za siebie, to naprawdę mogę wszystko stracić... Boję się tego. Co mam robić? Nie wiem co może mi pomóc, pr