gdzie na studia magisterskie WROCŁAW czy POZNAŃ? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » gdzie na studia magisterskie WROCŁAW czy POZNAŃ?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: gdzie na studia magisterskie WROCŁAW czy POZNAŃ?

mam ogromny dylemat, mieszkam w łodzi od urodzenia, tutaj też studiuję, ale mam serdecznie dosyć tego miasta, wiecznych remontów itd i marzy mi się z niego wyjechać. i tutaj zaczyna się mój problem, skłaniam się ku dwóm miastom i nie mam pojęcia, które wybrać, podkreślę, że w jednym i drugim chodzi mi o uniwersytety ekonomiczne i nastawiam się na mieszkanie w akademiku.

jest może ktoś kto studiuję na tych uniwersytetach i mógłby mi coś doradzić? może ktoś kto mieszka w akademikach?

dodam, że jestem baaaardzo rozrywkową dziewczyną i ważne jest też dla mnie, żeby byłoby gdzie się pobawić, poimprezować.

ewentualnie chętnie też usłyszę opinię o warszawie smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: gdzie na studia magisterskie WROCŁAW czy POZNAŃ?

No ja swojego czasu łazilam do akademika w Warszawie i z zabawami tam nie było problemu chodż ja nie jestem raczej imprezowa. Ogólnie uczelnie też mi przypadły do gustu i kto wie może kiedyś tam powróce smile

3

Oba miasta fajne, ale ja akurat mam sentyment do Poznania, bo sama tam studiowałam i miło wspominam ten okres smile W akademiku nigdy nie mieszkałam, to nie wiem, ale chyba wszędzie jest podobnie: ciasno, mało intymności i średni standard tongue Ja wynajmowałam z koleżankami i cenowo wcale nie wychodziło dużo więcej jak miejsce w akademiku. A mieszkanko było naprawdę ładne, wyremontowane i do tego przy pętli tramwajowej.

4