Drogie Panie potrzebuje waszej opini(facet), zauroczenie, ryzyko?. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Drogie Panie potrzebuje waszej opini(facet), zauroczenie, ryzyko?.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: Drogie Panie potrzebuje waszej opini(facet), zauroczenie, ryzyko?.

Witam Drogie Panie smile
Sproboje przedstawic historie jak najkrocej i jak najdokladniej jak sie da zeby wszystko bylo w miare poukladane i spojne a wiec :

jestem studentem mam 22 wiosen na karku, u siebie na roku mam pewna damę o ktorej mysle intensywnie przez ostatni rok, 1 raz cos takiego czuje do kobiety, uwielbiam sie na nia patrzec, wydaje mi sie idealna, choc wbrew pozorom nie jest jakas modelka nie jest super ladna nie ma super pupy czy tez piersi, ale jest w niej cos co mnie do niej ciagnie niesamowicie juz okolo roku. Tak pewnie zapytacie dlaczego nic nie zrobiles przez ten rok?, no wlasnie sam kurde nie wiem poprostu przerasta mnie odrzucenie, co za tym idzie przegrana z kretesem, jestem czlowiekiem ktory nigdy sie do porazki nie przyzna, niestety taki moj charakter.
Normalnie jestem dosc rozmowny, lubie rozsmieszac ludzi i udaje mi sie to, mam sporo znajomych i kilku przyjaciol, nie jestem jakims snobem czy tez nie wiadomo kim, uwazam siebie za normalnego goscia, dodam nawiasem jeszcze, nie zebym sie chwalil czy tez dowartosciowywal chce tylko okreslic jasna sytuacje co mnie meczy i jaki jestem, ze moj drogi przyjaciel mial sporo dziewczyn kazda z nich bardzo mnie lubila wiec chyba to o czyms swiadczy heh.