Dzień dobry :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Dzień dobry :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Dzień dobry :)

Witajcie drogie panie i panny, jestem Stefan lat 27(Rocznik Czarnobyla) prosto z pięknego Wrocławia:D. W sumie zajrzałem i zapisałem się na to forum by lepiej by zrozumieć wasz jakże skomplikowany świat, mam nadzieję ze nie jest to forum stricte tylko dla kobiet i nie zostanę zlinczowany:D. O sobie mogę powiedzieć niezbyt wiele, jestem zwykłym facetem lubiącym czytać duużo książek i oglądać ambitne filmy czy seriale( tak nawet komedie romantyczne). Po za tym z wykształcenia jestem historykiem:D.
To tyle na razie jak byście były ciekawe chętnie odpowiem:).

Pozdrawiam Stefan

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Dzień dobry :)

Cześć smile
Facet i komedie romantyczne? Oryginalnie : D
Pozdrawiam, też rocznik czarnobylski...

Witaj Stefanie 86! Pozdrawia rocznik tzw. Chorwackiej Wiosny (Hrvatsko proljeće).

4

Oj dziewczyny byście się zdziwiły ilu facetów ogląda komedie romantyczne wink

5

Rocznik Czarnobyla i chorwackiej wiosny ? pozdrowienia od dziecka stanu wojennego.

6

Witaj miło że tu zajrzałeś

iajagoda napisał/a:

Rocznik Czarnobyla i chorwackiej wiosny ? pozdrowienia od dziecka stanu wojennego.

Doskonale pamiętam ogłoszenie stanu wojennego. Serdecznie pozdrawiam!

8

Cóż spotkały mnie prośby abym napisał o sobie coś więcej wink.
No więc dobrze drogie bo w kocu czego dla was się nie robi wink.