Na wstępie:
Jestem studentką na uniwersytecie 1 roku filologi angielskiej na studiach dziennych, 80km od mojej miejscowości. Mam skończone 19 lat. Mam 10 lat starszą siostrę która w tym roku założyła już swoja rodzinę, w domu zostałam tylko ja z rodzicami. Jestem osobą spokojną stroniącą od alkoholu, owszem jak ktoś poczęstuje to zapalę, na dyskotece byłam 3 razy w życiu i to i tak punkt 24 musiałam być w domu..od 1,5 roku jestem w związku którego mama nie wiem czemu, ale nie toleruje z resztą ona niczego nie toleruje co jest nie po jej myśli... Problemem przewodnim jest to, ze mam NADOPIEKUŃCZĄ MATKĘ.
Do końca gimnazjum jakoś mi to nie przeszkadzało, że w tyg nie wychodzę bo się muszę uczyć a w weekendy siedzę w domu przed tv bądź komputerem. Nie przeszkadzało mi to bo jak wspominałam wcześniej jestem osobą spokojną nie przechodziłam buntu, ale teraz z bocznej perspektywy wydaje mi się, że po prostu dałam się omotać stałam się marionetką w rękach dyktatorskiej i dominującej charakterem osoby.. Zawsze robiłam to co ona chciała, nawet poglądy i zdanie (mimo, że miałam przeciwne) miałam takie same co moja mama. Jej nadopiekuńczość przejawiała się od czasów dzieciństwa , ''na dwór nie wyjdziesz bo za duży upał'', "z dziećmi nie biegaj bo się nawdychasz pyłków i będziesz kichać", (NAWET W PRZEDSZKOLU JAK DZIECI WYCHODZIŁY NA DWÓR JA MUSIAŁAM ZOSTAĆ W SALI BO BYŁO ZBYT DUŻE STĘŻENIE PYŁKÓW PARANOJA!), "nad wodę z wujkiem nie pojedziesz bo się utopisz" etc... Przyzwyczaiłam się do tego, ze wszędzie i zawsze z mama, mama i mama. Będąc w gim jeszcze mi to nie przeszkadzało, żyłam wyobrażeniem o luzackich czasach w liceum...