Cześć kobietki ! Coraz bardziej rozważam założenie własnej firmy tutaj - w Holandii chociaż jestem tu stosunkowo krótko bo rok czasu. Czy jest może na forum ktoś taki jak ja?? Tzn. chodzi mi o osobę, która prowadzi własny biznes za granicą (niekoniecznie w NL)? Taka praca coraz bardziej wydaje się być najlepszym dla mnie rozwiązaniem. Wolałabym pracować u siebie i inwestować we własną firmę. Myślałam o firmie sprzątającej. Trochę muszę język jeszcze podszkolić. Sprzęt częściowo już posiadam. Dokupienie "reszty" to już nie problem. Biznesplan.. mnie czeka i tutaj trochę się obawiam, jak pisze się takie rzeczy tutaj, ale cóż jeszcze się nie orientowałam. Gdyby znalazł się ktoś kto miał styczność z pisaniem własnego planu na biznes w Holandii chętnie porozmawiam tutaj albo poproszę numer tel. do kontaktu jeśli to nie problem
Z zawodu jestem kosmetyczką. Jednak nie mam doświadczenia. Po szkole od razu wyjechałam do Holandii, dlatego pomyślałam o takiej firmie. Pozostaje jeszcze pytanie. Sprzątać wszędzie? Biura? Firmy? Instytucje typu: przychodnie lekarskie, apteki, szkoły? Mieszkania prywatne? Co byście Wy wybrały? Okroić pole działania czy wręcz przeciwnie poszerzyć? Co sądzicie?
Jak sprzątać? To pytanie do doświadczonych.. Wiadomo ma być szybko i tak jak w umowie. Macie jakieś własne metody?