Witam, zastanawialem sie w jakim dziale powinienem napisac bo tak naprawde moj post to mieszanka wszystkich kategorii. Zaczne od poczatku.
mam 23 lata, jestem studentem. nie mam szczescia do kobiet. bo dwoch powaznych i udanych zwiazkach kazda kolejna poznana kobieta to jednym slowem tragedia. Uzywajac slowa tragedia nie staram sie bagatelizowac sprawy. Mialem przypadki ze sam nie chcialem tego kontynuowac ale generalnie czuje sie coraz bardziej nieatrakcyjny. mimo ze jestem dosc niesmialy potrafie sie, hmm, jakby to nazwac, umiem dobrze wystartowac. Mysle, ze to bardziej wyuczone niz wrodzone. Widze i czuje ze robie dobre pierwsze wrazenie. ale pozniej jest juz coraz gorzej, czuje sie jakbym nie mial nic do zaoferowania soba na dluzej. Moje relacje z kobietami padaja jak domki z kart. W pewnym momencie zaczalem sie umawiac na glupich portalach randkowych z nawet niezbyt atrakcyjnymi kobietami, poprostu zeby poznawac ich myslenie, rozne style zycia i poglady, rowniez niekiedy dla seksu. Moje zycie jest bardzo nudne. Zostalem wychowany na samotnika i tak juz zostalo. mam bardzo malo znajomych, czesto nie mam gdzie wyjsc z domu, z kim pogadac. od dluzszego czasu nie jezdze na zadne imprezy, nie mam barwnych wspomnien z dziecinstwa jak moi koledzy z uczelni przykladowo. Zaczalem nawet grac w pewna gre MMO. Jestem singlem juz prawie 2 rok, nie liczac krotkich `romansow`. jakis czas temu, tj w czerwcu poznalem piekna i jak sie okazalo bardzo madra dziewczyne. nie bede sie wdawal w szczegoly, bylo naprawde fajnie do dnia kiedy powiedziala ze wyjezdza za granice do pracy, wstepnie na dwa lata, bedzie w kraju moze raz na 2-3 msc...Zalamalem sie bo pierwszy raz od dluzszego czasu poczulem ze moze mnie polaczyc z kims cos trwalego. Pierwsze co zrobilem- umowilem sie z kolega na picie wódki, zeby chociaz jeden wieczor nie myslec. Zaczalem sobie wmawiac, ze tego nie bylo, ze to byla jakas bujda. Bedac u fryzjera zuwazylem bardzo piekna praktykantke- odwazylem sie , usmiechnalem