huśtawka nastrojów - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: huśtawka nastrojów

Witajcie, pierwszy raz piszę na forum. Nie wiem od czego zacząć... Może przedstawię siebie. Mam 37 lat. Nie pracuję. Jestem na utrzymaniu partnera. Od 10 lat leczę depresję z różnym skutkiem. W tym związku jestem od prawie 4 lat. Nie pracuję na stałe od kilku miesięcy. Ale wcześniej nawet jak pracowałam, to potrafiłam usłyszeć, że nigdy nic nie robiłam... Nie pojmuję tej amnezji z Jego strony. A z drugiej strony wiem czemu mówi takie głupoty. Wtedy dalsza rozmowa nie ma sensu, bo zatrzymujemy się nad tym... Zrobi wszystko, by odwrócić od siebie uwagę. Mówi totalnie nieracjonalne rzeczy. Dziś kłótnia zaczęła się od tego, że pies wymiotował... Zaczął mówić podniesionym głosem, pełnym agresji, że daje psu jedzenie ze stołu. Ale Jego mimika mówiła więcej... Jeśli któraś z Was była poniżana, to wie o czym piszę. Padły epitety, nie z najgorszej półki, ale że jestem gamoniem itd. Okazuje mi w takich chwilach taka pogardę, że szkoda pisać. Gdy zwracam uwagę na Jego zachowanie, robi się jeszcze gorszy. Wtedy wypomni mi wszystko... Kilka dni temu na przykład lekarstwo, na które wzięłam pieniądze. Od kilku lat leczę raka narządów intymnych. Jest ok, ale trzeba na siebie uważać (podziębienia itd.) i podleczać się co jakiś czas. Naświetlania, antybiotyki, potem z braku flory infekcje. Tak jest w kółko, nieprzerwanie. Dlatego też potrzebowałam lekarstwa. Przez 2 dni dochodziłam do siebie, choć nie było awantury. Nie wiem co mam ze sobą zrobić. Nie potrafię dać sobie rady z niczym. Choć przyznam, że chyba nikt by nie przypuszczał po spojrzeniu na mnie, c