związek przyjaciółki= koniec przyjaźni? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » związek przyjaciółki= koniec przyjaźni?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: związek przyjaciółki= koniec przyjaźni?

No właśnie, jak w temacie. Czy macie takie doświadczenia? Przyjaciółka wchodzi w nowy związek i Wasza relacja zmienia się na tyle, że ciężko nazwać to przyjaźnią? Mogę powiedzieć, że jestem w takiej sytuacji- przyjaciółka jest w związku ponad dwa lata: widzimy się raz na jakiś czas, bo studiuję poza swoim miastem, a ona tam została, są telefony, ale nie kontaktujemy się często, a na wspólne spotkania przyprowadza swojego faceta, bo nie chce zostawiać go samego w domu yikes Nie pytam o rady co zrobić, bo myślę, że niewiele mogę, ale czy u Was bywa podobnie? Pozdrawiam serdecznie smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: związek przyjaciółki= koniec przyjaźni?

Nie. Moja przyjaciółka akurat nie ma chłopaka. Jednak, ta moja przyjaciółka ma koleżankę (:D), która ma chłopaka i z tego co wiem, to ich relacje nie uległy osłabieniu, nadal często dzwonią, spotykają się, poświęcają czas. Także nie czuje się zaniedbana.
Mogę Ci powiedzieć z drugiej strony, mam chłopaka ok 4 lat i nie wydaje mi się, bym kiedykolwiek z tego powodu olewała przyjaciółkę czy koleżankę. One też nie zgłaszają pretensji tongue