Bezsensowność studiowania? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Bezsensowność studiowania?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

1 Ostatnio edytowany przez SummerMelody (2013-04-02 18:08:32)

Temat: Bezsensowność studiowania?

Hej smile
Studiuję na pierwszym roku filologię rosyjską od podstaw. Na początku byłam pełna entuzjazmu, zawsze uwielbiałam poznawać nowe kultury, uczyć się języków, zawsze marzyłam o... studiowaniu filologii. Kiedyś chciałam pójść na angielską, ale stwierdziłam, że rynek jest już przesycony absolwentami, więc lepiej iść na coś mniej spotykanego. Studia same w sobie bardzo mi się podobają, są przedmioty, które wydają się zbędne, ale tak jest chyba wszędzie. Mimo to odczuwam bezsensowność studiowania. Boję się, że po tych studiach nie dostanę żadnej pracy. Nie stać mnie na drugi kierunek który obecnie jest płatny, nie mam funduszy nawet na jakieś dodatkowe kursy czy studia podyplomowe w przyszłości. Większość osób, które ze mną studiują, wzięły tę filologię jako drugi kierunek albo w przyszłości planują zacząć kolejny, dla mnie niestety te studia to maksimum rozwoju. Przeraża mnie dzisiejszy rynek pracy, a dla absolwentów mojego kierunku nie ma zbyt wielu ofert, chyba, że w połączeniu z innymi umiejętnościami bądź dziedzinami, jak np. ekonomia lub rachunkowość. Coraz poważniej zastanawiam się nad rzuceniem tych studiów, chociaż nie mam pojęcia, co mogłabym robić w tym wypadku, bo z wykształceniem licealnym i bez żadnego doświadczenia jest bardzo ciężko. Myślałam o bezpłatnych szkołach policealnych, waham się między turystyką a administracją. Macie jakieś rady? A może to zły pomysł rzuca