Praca zootechnika - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Praca zootechnika

Witam Wszystkich:)
nie bardzo wiem od czego zacząć, więc może napiszę od początku:) Jestem po studiach zootechnicznych. Odbywam obecnie staż, jednak już niedługo mi się kończy. W miejscu, w którym go mam, wiem że nie zostanę zatrudniona. Niestety brak etatu. Pojawiła się jednak na horyzoncie nowa możliwość podjęcia pracy, jednak cały czas się waham. Nie mam kompletnie z kim na ten temat porozmawiać, poradzić się kogoś co sądzi na ten temat. Jest to praca na wielkiej fermie bydła mlecznego. Pracuje tam już mój znajomy, w sumie to z jego polecenia mogłabym i ja podjąć tam pracę. Zmierzając do sedna, sprawa dotyczy warunków pracy. Trzy dni się tam pracuje, dzień jest wolny. Wszyscy pracownicy mają umowę o pracę, jednak wiem że pracodawca nie daję pracownikom żadnych urlopów. Jest ta sprawa "obchodzona". Urlopy są wpisywane że były a tak naprawdę nie było. Pracę rozpoczyna się o 4 rano. Pracodawca zapewnia mieszkanie służbowe, gdzie warunki również są przeciętne. W zimie trzeba palić samemu, zakupić opał itp. Na rękę zarabia się 1500pln. Od mojej miejscowości zamieszkania jest to ok. 200km. W domu nie przelewa się finansowo, wystarcza jednak od przysłowiowego pierwszego do pierwszego. Ja jestem sama, nie mam męża, dzieci i teoretycznie żadnych zobowiązań. Więc te 1500pln pewnie by mi wystarczyło żeby się utrzymać. Jednak nie ukrywam, że warunki mnie lekko przerażają, bo nawet znajomy mówił że jest ciężko. Jednak w obecnej sytuacji na rynku pracy myślę, że nie jest to najgorsza możliwość, zwłaszcza że póki co mimo masy wysyłanych CV nic lepszego