Jak zrobić dobre portfolio? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Jak zrobić dobre portfolio?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Jak zrobić dobre portfolio?

Cześć,
może któraś z Was mi pomoże. A mianowicie, studiuję architekturę na 2 roku i chciałabym w wakacje znaleźć jakiś staż. Problem w tym, że nigdy nie miałam portfolio. Nikt na uczelni nie doradzał nam w sprawach portfolio, jak zrobić itp. Ale najbardziej zastanawia mnie fakt czy w portfolio ( jakie by ono nie było, architektoniczne czy nie) należy umieszczać wszystkie swoje prace ze studiów nawet te pierwsze, słabe, żeby przyszły pracodawca widział progres? Czy raczej wskazanym jest wszystko poprawić ( makiety, projekty) tak, żeby portfolio na pierwszy rzut oka wydawało się nieskazitelne?
Zastanawiam się nad tym, ponieważ nie wiem czy muszę poprawić swoje stare makiety z 1-2 semestru czy wstawić je takie jakie są, tylko obrobić w komputerze. Niektórych prac się wstydzę, ponieważ człowiek był młody i mało wiedział...
Proszę o odpowiedź smile

x K

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak zrobić dobre portfolio?

minnka takie portfolio ma Cię pokazać z jak najlepszej strony, zatem nie ma sensu wstawiać do niego prac, których się wstydzisz. Wiadomo przecież, że każdy na początku może popełniać błędy i o ile jest dobry w tym co robi to z czasem osiąga progres.