Piekło rodzinnego domu. Jak od tego uciec? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » RELACJE Z PRZYJACIÓŁMI, RELACJE W RODZINIE » Piekło rodzinnego domu. Jak od tego uciec?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Piekło rodzinnego domu. Jak od tego uciec?

Witajcie. Musze to gdzies ulokowac bo czuje sie przez to wszystko zagubiona, slaba, nie wiem co robic. Mam 27 lat, jestem po studiach obecnie szukam pracy. Od 18 roku zycia pracuje i nawet niezle sobie zawsze radzilam, teraz mam jakis przestój od listopada, ale nie o tym. Pochodze z rodziny patologicznej- ojciec alkoholik, matka-wariatka. Nie sa to puste slowa ojciec pil cale zycie byl agresywny najbardziej wobec mnie( mam jeszcze brata) słownie i silowo, kiedy chcial sie przyczepic do matki ona robila tak zeby do nas sie przyczepil nawet gdy bylismy dziecmi. Matka chora psychicznie, siedziala w szpitalu, leczy sie bierze tabletki. Niestety nie wiem co jej jest. Kiedys mowila ze to depresja ale objawow takich nigdy nie miala. Oboje rodzice sa mocno zaburzeni ze tak to ujme. Mieszkamy w duzym, starym domu ktory jest spadkiem po dziadku. Ja otrzymalam 1/4 domu. Odnowilam ja na swoj koszt, stworzylam sobie czyste komfortowe warunki. Prowadze osobne gospodarstwo domowe. Caly czas do tego dazylam, myslalam ze kiedy sie od nich odseparuje to uczucie ktore mnie wciaz meczy minie. Ciagle czuje smutek zal nienawisc, zazdrosc ze inni maja lepiej, strach ze nie mam na kogo liczyc w zyciu, nawet na kromke chleba. Rodzice wtyd to pisac o nic nie dbaja( nie sprzataja, nic nie remontuja, na podlogach 40 tetni gumolit, nie zmieniaja poscieli, nie przeszkadza im ze pies sika po katach) a ja codzien na to pa