Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc?? - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2012-12-01 14:04:37

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Witam, jestem tutaj nowa i sobie mysle ze napisze, moze ktoras z was mi cos doradzi. Otoz mam problem, nie mam miesiaczki. Zawsze mialam nieregularne (nawet 2 miesiace -ale potem znow bylo ok). W sierpniu doszlo do stosunku i we wrzesniu mialam okres ale bardzo skapy, inny niz zawsze. Dzis mamy grudzien a okresu jak nie bylo, tak nie ma. Robilam test ciazowy no i nie jestem w ciazy. Wyczytalam ze aspiryna i goraca kapiel pomagaja przyspieszyc okres ale nie pomoglo. Czasem mnie boli w podbrzuszu ale tak lekko. Czy ktoras z was miala cos takiego? Co to moze byc? Wlasnie sie zarejestrowalam do ginekologa, ale tak chodze i mysle... Moze stres.... juz wariuje. Prosze o wasze komentarze i dziekuje z gory. Pozdrawiam

Offline

 

#2 2012-12-01 16:51:25

Emilia
100% Netkobieta
Wiek: po trzydziestce
Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 3185

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Zaburzenia hormonalne. Możliwe że zespół jajników policystycznych, wtedy miesiączki są bardzo nieregularne albo nie pojawiają się przez dłuższy czas. A ten dwumiesięczny cykl nie zaniepokoił cię na tyle, że poszłabyś do lekarza? Im wcześniej cię zdiagnozuje, tym lepiej.
U ciebie nie chodzi o przyspieszenie okresu, bo jeśli to nie jest ostatnia faza cyklu, to cokolwiek byś nie robiła, to miesiączki i tak nie dostaniesz. Chodzi raczej o dojście, jaka jest przyczyna nieprawidłowości oraz o leczenie.


"Kiedy życie domaga się od ciebie zmiany, zastanów się co dokładnie należy zrobić, i bez najmniejszej wątpliwości i bez żadnego oporu odważ się na nią, wiedząc, że każda zmiana zakłada rozwój". Eileen Caddy

Offline

 

#3 2012-12-01 16:56:28

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Oczywiscie ze mnie to bardzo niepokoi. Zawsze po max 2 miesiacach znow sie pojawiala miesiaczka i bylo regularnie, a teraz nic. Ale mnie wyciagnac do lekarza... chyba nikt nie lubi do nich chodzic... A mialam nadzieje ze sie w koncu pojawi, ale widze ze to chyba cos powaznego wiec za niedlugo ide.

Offline

 

#4 2012-12-01 17:38:41

alfaalfa
Przyjaciółka Forum
Zarejestrowany: 2011-11-27
Posty: 1871

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Idź do lekarza, dziwne że jeszcze nie poszłaś..
Miałam podobną sytuację - to na szczęście był tylko stres.


bo ważna jest dla mnie
równowaga
uczynków i słów

Offline

 

#5 2012-12-01 18:01:54

mysza93
Słodka Czarodziejka
Wiek: 19+ :-)
Zarejestrowany: 2011-05-26
Posty: 196

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Jaką masz wagę? bo jeśli bardzo mało ważysz, to mogla zniknąć


Nie wiem czy istnieje cokolwiek, bo przecież nie zaznałam nicości. Zatem poddaję w wątpliwość to co jest, bo nie widzę tego, czego nie ma :-)

Offline

 

#6 2012-12-01 18:06:51

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Mam 164 wzrostu i waga 75. Dawniej bylam szczuplejsza.

Offline

 

#7 2012-12-01 18:09:26

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

alfaalfa napisał:

Idź do lekarza, dziwne że jeszcze nie poszłaś..
Miałam podobną sytuację - to na szczęście był tylko stres.

Ja sama sie sobie dziwie ze czemu nie poszlam wczesniej. Ja zylam taka nadzieja ze sie pojawi w koncu to krwawienie, ale niestety nie tym razem. Myslalam ze to stres, ale juz jestem miesiac po egzaminach i na razie zyje na luzie a miesiaczki nie widac, wiec stres chyba wykluczam....

Offline

 

#8 2012-12-01 18:09:58

mysza93
Słodka Czarodziejka
Wiek: 19+ :-)
Zarejestrowany: 2011-05-26
Posty: 196

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Więc albo problemy hormonalne - za dużo poziomu testosteronu (androgenów) spowodowane może być zespołem policystycznych jajników i nie tylko, bądź niski poziom estrogenu.
Druga opcja - jeśli masz teraz dużo stresu może się odkladać w czasie.

Idź do endokrynologa na badania hormonalne i do ginekologa, by sprawdził, czy nie masz PCOS


Nie wiem czy istnieje cokolwiek, bo przecież nie zaznałam nicości. Zatem poddaję w wątpliwość to co jest, bo nie widzę tego, czego nie ma :-)

Offline

 

#9 2012-12-01 18:29:06

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

No moze cos byc z hormonami, bo mialam lekki wasik - okronosc. Usuwam go pensetop i jest ok.

Offline

 

#10 2012-12-01 19:00:39

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

zaledwie tydzień temu byłam w tej samej sytuacji smile Okres zatrzymał się na 2 miesiące, testy negatywne. Ginekolog zapisał mi Luteinę na wywołanie okresu i teraz już ok. Powiedział że to wina stresu i przemęczenia. Nie martw się na zapas smile


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#11 2012-12-01 19:06:47

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Mumin napisał:

zaledwie tydzień temu byłam w tej samej sytuacji smile Okres zatrzymał się na 2 miesiące, testy negatywne. Ginekolog zapisał mi Luteinę na wywołanie okresu i teraz już ok. Powiedział że to wina stresu i przemęczenia. Nie martw się na zapas smile

Dzieki za pocieszenie. Fajnie sie mowi zeby sie nie martwic, ale to gdzies w czlowieku siedzi. Juz 2 tyg lewe oko (powieka), mi skacze... Mam nadzieje ze to nic powaznego.

Offline

 

#12 2012-12-01 19:12:55

Emilia
100% Netkobieta
Wiek: po trzydziestce
Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 3185

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Ten wąsik to na pewno objaw podwyższonego poziomu testosteronu. No ale wszystko się okaże po badaniach. Nie martw się na zapas, bo nie warto, stres tego problemu przecież nie rozwiąże.


"Kiedy życie domaga się od ciebie zmiany, zastanów się co dokładnie należy zrobić, i bez najmniejszej wątpliwości i bez żadnego oporu odważ się na nią, wiedząc, że każda zmiana zakłada rozwój". Eileen Caddy

Offline

 

#13 2012-12-01 19:42:37

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Emilia napisał:

Ten wąsik to na pewno objaw podwyższonego poziomu testosteronu. No ale wszystko się okaże po badaniach. Nie martw się na zapas, bo nie warto, stres tego problemu przecież nie rozwiąże.

No staram sie nie panikowac, ale stres w srodku siedzi....

Offline

 

#14 2012-12-01 20:34:54

mia91
O krok od uzależnienia
Zarejestrowany: 2012-08-18
Posty: 69

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Pierwsze co powinnaś zrobić, to iść do ginekologa:) Także miałam problemy z miesiączką (nieregularna, zdarzało się, że nie miałam jej przez kilka miesięcy). Ginekolog przepisał mi tabletki i wszystko wróciło do normy:)

Offline

 

#15 2012-12-01 21:20:05

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Ja wiem że łatwo się tylko mówi..Ale stresujesz się, nakręcasz i to jeszcze mocniej opóźnia miesiączke. Wspominałaś coś że pobolewał Cię brzuch? Ja też tak miałam. I lekarz powiedział że właśnie wtedy najprawdopodobniej rozpoczęła się gruuubo spóźniona owulacja. Ile od stosunku robiłaś test?


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#16 2012-12-01 21:32:04

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Mumin napisał:

Ja wiem że łatwo się tylko mówi..Ale stresujesz się, nakręcasz i to jeszcze mocniej opóźnia miesiączke. Wspominałaś coś że pobolewał Cię brzuch? Ja też tak miałam. I lekarz powiedział że właśnie wtedy najprawdopodobniej rozpoczęła się gruuubo spóźniona owulacja. Ile od stosunku robiłaś test?

3 miesiace po.

Offline

 

#17 2012-12-01 23:18:39

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

No to o ciąży nawet nie ma co myśleć. Przyczyną będą z pewnością zaburzenia hormonalne i tak jak w moim przypadku stres. No chyba że podróżowałaś gdzieś w między czasie, bo to również ma duży wpływ. Przyczyną takich zatrzymań mogą być też torbiele na jajnikach, ale lekarz z pewnością od razu to sprawdzi smile Ja po luteinie którą przepisał mi ginekolog okresu dostałam jakieś 6 dni po rozpoczęciu zażywania. Ale też w między czasie przechodziłam urojoną ciążę plus z 20 wymyślonych chorób więc doskonale rozumiem co czujesz smile


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#18 2012-12-01 23:20:44

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

No i koniecznie przy wizycie powiedz o tym że miesiączkujesz nieregularnie. Bo to też powinien Ci wyregulować lekami. W końcu nie możesz co miesiąc żyć w tak ogromnym stresie.


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#19 2012-12-02 09:14:36

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Jak juz bede po badaniu to napisze jaki byl wyniki i co to faktycznie bylo. Dzieki dziewczyny za rady i sugestie. Zobaczymy co to za dziadostwo mi sie przyplatalo...

Offline

 

#20 2012-12-02 09:45:43

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Odezwij się koniecznie i powodzenia! wink


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#21 2012-12-02 09:57:00

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Mumin napisał:

Odezwij się koniecznie i powodzenia! wink

Dzieki :-)

Offline

 

#22 2012-12-02 12:04:40

Kasia2305
Przyjaciółka Forum
Wiek: 21
Zarejestrowany: 2012-11-12
Posty: 844

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Niedoczynność tarczycy,problemy z hormonami,stres

Ja również od ponad miesiąca nie mam miesiączki,mam niedoczynność


"Tak często mam wrażenie, że przegrałam życie..."

Offline

 

#23 2012-12-02 17:02:32

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Otóż to. Zapomniałam o tej niedoczynności. Moja siostra ostatnio nie miała okresu 3 miesiące, i okazało się że to niedoczynność smile Jedna dawka leków i wszystko wróciło do normy.


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#24 2012-12-02 17:05:41

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Mumin napisał:

Otóż to. Zapomniałam o tej niedoczynności. Moja siostra ostatnio nie miała okresu 3 miesiące, i okazało się że to niedoczynność smile Jedna dawka leków i wszystko wróciło do normy.

No moze, zobaczymy co to z tego wyjdzie. Tak dzis siedze i normalnie mocniej mnie boli w podbrzuszu...

Offline

 

#25 2012-12-02 17:12:04

Mumin
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2012-11-18
Posty: 129

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Może to na okres co? smile Ale nawet gdyby..to idź i skontroluj czy wszystko w porządku smile


"Zgaś świecę, nie potrzebuję przyglądać się swoim myślom"

Offline

 

#26 2012-12-02 17:22:48

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Mumin napisał:

Może to na okres co? smile Ale nawet gdyby..to idź i skontroluj czy wszystko w porządku smile

Oj na pewno pojde. Jestem troszke wystraszona ta moja sytuacja... Najbardziej to sie obawiam, ze nie bede mogla miec dzieci... Kiedys tak sobie pomyslalam, a jak jestem bezplodna?? I tak ta mysl siedzi w mojej glowie.... A bardzo bym chciala miec dziecko - mysle ze kazda kobieta chce je miec.

Offline

 

#27 2012-12-04 15:15:57

iwona46310
Na razie czysta sympatia
Zarejestrowany: 2012-12-01
Posty: 20

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Hej dziewczyny, wlasnie dzis dostalam okresu :-D No i musze wizyte przesunac, ale na pewno pojde do lekarza.

Offline

 

#28 2014-08-29 23:23:21

kara_555
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2014-08-29
Posty: 1

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Witam was ja wlasnie nie dostaje okresu od 3 tygodni i nie wiem co jest , ale mysle ze tez mam chora pochwe bo jak niektore kobiety maja ze wydzielina im leci o nie przyjemnym zapachu i moze to byc spowodowane z tego i ze nie mam okresu, z moim chlopakiem kochamy sie i zabezpieczamy , wiec teraz dalismy sobie przerwe z tym ze narazie nie dostaje tego okresu .. jesli wiecie czy to moze byc od tego to dajcie znac pozdrawiam bużki smile

Offline

 

#29 2014-08-30 11:44:55

joanna maria k
Powoli się zadomawiam
Zarejestrowany: 2014-08-01
Posty: 52

Re: Brak miesiaczki, nie ciaza...Co to moze byc??

Idź na badanie czystości pochwy do laboratorium wink ok 30 zł kosztuje a zobaczysz czy to stan zapalny. I badanie ogólne moczu zrób. A ja uważam, że to może być coś z hormonami. Moja koleżanka w wieku 20 lat też straciła okres. Okazało się,  że rozregulował jej się cały układ hormonalny i funkcjonował jak u 13 latki. Było to spowodowane źle dobranymi lekami antykoncepcyjnymi i odchudzaniem.

Offline

 

 

Ostatnie tematy :

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013