Problemy ze zdrowiem męża - jak bezboleśnie zmienić kuchnię? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » KUCHNIE ŚWIATA - PRZEPISY KULINARNE » Problemy ze zdrowiem męża - jak bezboleśnie zmienić kuchnię?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 19 ]

Temat: Problemy ze zdrowiem męża - jak bezboleśnie zmienić kuchnię?

Mój mąż ma problemy ze zdrowiem. Nadciśnienie (zdarzył się nawet wynik 254/143!), zbyt wysoki poziom cholesterolu (przepraszam, jeśli piszę mało fachowo, ale nie znam się na tym), nadwaga, częste bóle głowy... Nie jest już najmłodszy. Lekarka kazała mu zmienić sposób odżywiania się (mąż lubi smażone mięso, ciężkie, tłuste sosy, mnóstwo ciągnącego się sera, słone i pikantne potrawy, frytki, majonez...).

Nie pytam, jak gotować zdrowo, bo wiem, co i jak. Tylko obawiam się, że talerz z mięsem gotowanym na parze, bez soli/stertą warzyw/owocami wyląduje za oknem razem ze mną wink Może znacie jakieś przepisy/triki/sposoby, żeby potrawy były zdrowe, ale nadal "przypominały" to, co mąż lubi jadać? Powiedzmy, panierowane warzywa maczane w dipie jogurtowym? Kompletnie nie mam pomysłów, jak mu tę kuchnię zmienić, by wyszło "bezboleśnie".

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Problemy ze zdrowiem męża - jak bezboleśnie zmienić kuchnię?

Możesz smażyć mięso smile, ale na patelni ledwie zwilżonej olejem rzepakowym.

Panierowane warzywa?
Przecież niczym nie będą niemal się różniły od kotletów schabowych? Przecież w popularnych schaboszczakach najbardziej zdradliwym jest panierka i smażenie na dużej ilości tłuszczu. Czy pod spodem będzie schab (najchudszy rodzaj wieprzowiny), czy warzywo - nie ma wielkiego znaczenia.